مدیران دفاتر گردشگری کشور از جاذبه های دیدنی کرمان بازدید می کنند

مهدی سیاوشی، رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی کرمان به ما گفت که اغلب تورهای خارجی از طریق این آژانس ها وارد کشور می شوند و هدف از دعوت آن ها به کرمان، قرار گرفتن این استان در برنامه تورهای گردشگری است.

گردهمایی این مدیران امشب در هتل پارس کرمان برگزار شد و از فردا بازدیدها شروع می شود.

سیاوشی توضیح داد که در این برنامه بازدید از جنوب و شرق استان تدارک دیده نشده چرا که آنقدر جاذبه دارند که در یک سفر جداگانه باید از دیدنی های آن مناطق بازدید کرد. به گفته او در برنامه فعلی تنها بازدید از اماکن تاریخی کرمان، راین و ماهان و همچنین کلوت های شهداد قرار دارند.

سید مهدی طبیب زاده، رییس اتاق بازرگانی کرمان ابراز امیدواری کرد که مدیران دفاتر گردشگری، پیام گردشگری کرمان را به گوش ایرانیان برسانند.

وی گفت که در کرمان بر سر اینکه گردشگری از محورهای اصلی توسعه است، مدیران بخش خصوصی و دولتی به تفاهم رسیده اند.

وی با بیان اینکه نهضتی در کرمان به پا خواسته که در حال بازسازی آثار تاریخی کرمان است، گفت که این نهضت می تواند باعث جهش گردشگری کرمان شود.

او از مدیران دفاتر گردشگری خواست که بگویند کرمان به چه نامی می تواند در ایران و جهان معروف شود تا این استان در گردشگری صاحب برند شود.

محمد جهانشاهی، مشاور گردشگری مدیرکل میراث فرهنگی کرمان هم در این گردهمایی گفت که گردشگری در استان کرمان، مهجورتر از سایر نقاط کشور بوده. به اعتقاد او در سال های گذشته بیشتر توجهات به سمت کشاورزی و معدن بوده است. او با اشاره به اینکه در سال های اخیر توجه به گردشگری بیشتر شده، خبر داد که حدود سه هزار میلیارد تومان پروژه در صنعت گردشگری استان تعریف شده است.

او گفت که آینده گردشگری ایران تحت تاثیر استان کرمان خواهد بود. فضای گردشگری کرمان بسیار بکر است و به آن چندان توجه نشده.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=11704
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.