کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان:


آسمان استان کرمان صاف تاکمی ابری است

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: امروز برای برخی از مناطق کرمان، وزش باد گردوخاک و برای برخی از مناطق دیگر، جوی نسبتاً آرام و پایدار پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مریم سلاجقه کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با اعلام اینکه هم‌اکنون آسمان استان کرمان صاف تاکمی ابری است، گفت: برای امروز در جنوب شرق استان کرمان، وزش باد گردوخاک به‌صورت لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود و برای سایر شهرهای استان کرمان، جوی نسبتاً آرام و پایدار حاکم است.

او افزود: برای روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، نیز وزش باد و گردوخاک را در سطح استان خواهیم داشت و برای روزهای پایانی هفته، احتمال بارش باران در برخی از مناطق استان کرمان، دور از انتظار نیست.

سلاجقه بیان داشت: از نظر دمایی نیز روند افزایشی دما را خواهیم داشت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان تصریح کرد: منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۹ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین منطقه استان کرمان و لاله‌زار با دمای ۲ درجه سانتیگراد، خنک‌ترین منطقه استان کرمان به ثبت رسیده است.

او حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۹ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۶ درجه سانتیگراد می‌رسد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=118173
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.