کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان خبر داد؛


وقوع ناپایداری‌های جوی در کرمان

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: شرایط بارندگی برای امروزوفردا در برخی مناطق استان مهیا است.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، فهیمه راستی با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان کمی ابری تا ابریست، گفت: برای امروزوفردا شرایط بارندگی در برخی مناطق استان مهیا است و شدتش نسبت به روزهای قبل کمتر است و احتمال آب‌گرفتگی معابر به‌صورت نقطه‌ای دور از انتظار نیست.
او افزود: تا روز شنبه نیز وزش باد شدید در مناطق شرق و شمال غرب پیش‌بینی می‌شود که احتمال کاهش دید و کاهش کیفیت هوا را در این مناطق شاهد هستیم.

 راستی بیان داشت: برای روز شنبه هم در برخی مناطق نیز ضمن افزایش ابر بارش پراکنده باران و تندبادهای لحظه‌ای دور از انتظار نیست.
او افزود: برای روز یکشنبه نیز جوی نسبتاً آرام و پایدار در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.
او گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در کرمان، رابر، ماهان، راور، سیرجان و جیرفت گزارش بارندگی داشتیم که ماهان با ۳ میلی‌متر بیشترین میزان بارندگی را داشته است.
کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان تصریح کرد: ریگان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۴۱ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله‌زار با دمای ۵ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده‌اند.
راستی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۵ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۳۰ درجه سانتیگراد می‌رسد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=118418
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.