تیم فوتبال مس از کرمان فرار کرد| سیرجان، میزبان بازی مس و راه آهن

اگرچه سایت باشگاه مس کرمان دلیل این تصمیم را «کیفیت پایین چمن ورزشگاه باهنر کرمان و تداوم اقدامات اصلاحی برای رویش با کیفیت‌تر این چمن و نیاز آن به استراحت بیشتر» عنوان می کند اما نمی توان از ارتباط حواشی اخیر با این تصمیم چشم پوشی کرد.

مس کرمان در این فصل نتایج خوبی در لیگ یک نگرفته و پس از گذشت 19 هفته در رده نهم قرار دارد و شانس صعود را از دست داده. برخی هواداران کرمانی هم که صبرشان تمام شده، در هفته های گذشته اقدام به شعار دادن علیه مدیرعامل باشگاه کردند.

فشار هواداران تا جایی ادامه داشت که مسعودزاده از سمت مدیرعاملی استعفا کرد، استعفای که بیشتر به فراری رو به جلو شبیه بود. (اینجا)

حالا در شرایطی که مس کرمان در دو بازی گذشته خود باخته و مدیرعامل استعفا کرده، مدیران مس تصمیم گرفتند به دلیل کیفیت پایین چمن ورزشگاه باهنر، از راه آهن در سیرجان میزبانی کنند، آن هم در حالی که تیم مس در سیرجان اصلا محبوب نیست و مس که به برد در بازی با تیم آخر جدول شدیدا نیاز دارد، عملا خود را از حق میزبانی محروم کرده.

اگرچه در پایین بودن کیفیت چمن ورزشگاه باهنر شکی نیست اما اگر وضعیت چمن به گونه ای است که شرایط برگزاری بازی را ندارد، چرا در بازی های گذشته لیگ یک که مس میزبان بود، حرفی از جابجایی مکان بازی نبود؟ چرا درست در همان هفته ای که مدیرعامل استعفای تقریبا مشقی داده، مسوولان باشگاه مس یادشان می افتد که زمین چمن ورزشگاه باهنر قابلیت برگزاری مسابقه فوتبال را ندارد؟

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=15832
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.