آغاز به كار همایش [رفسنجان، تدبیر، تلاش، توسعه]

یکی از مهمترین رویداد‌های این افتتاحیه ثبت ملی پسته رفسنجان و اهدای لوحی در این زمینه از سوی محمود وفایی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان به حمید ملانوری فرماندار رفسنجان بود.

غلامرضا جعفری رئیس فدراسیون ورزش‌ روستایی و بازی‌های بومی و محلی جهت برگزاری جشنواره ملی بازی‌های بومی و محلی کشور در این افتتاحیه حضور داشت. این جشنواره در خلال همایش و با حضور گروه‌هایی از استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

افتتاح نمایشگاه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شهرستان رفسنجان
افتتاح نمایشگاه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شهرستان رفسنجان

بلافاصله بعد از افتتاحیه آيين گشایش نمایشگاه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شهرستان رفسنجان توسط عباس رمضانی‌پور امام جمعه رفسنجان و حمید ذکاءاسدی معاون استاندار که از مسئولین حاضر در افتتاحیه بودند، برگزار شد .

نمایشگاه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شهرستان رفسنجان به مدت شش روز دایر است و در آن ظرفیت‌های رفسنجان در زمینه تولیدات مشاغل خانگی، صنایع و معادن، کشاورزی، کارگاه‌های تولیدی ادوات کشاورزی و علمی‌ پژوهشی به نمایش گذاشته شده است.

مراسم جشن ثبت ملی پسته، تقدیر از برگزیدگان جشنواره بازی‌های بومی و محلی، جشنواره زیبایی اسب و برگزاری كارگروههای تخصصی فرهنگ و آموزش، بهداشت و سلامت، امنیت غذایی و صنعت، اقتصاد و کشاورزی از برنامه‌های روزهای آتی این همایش شش روزه است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=3323
1 نظر
  1. […] در این رقابت بودند. این جشنواره روز گذشته و هم‌زمان با افتتاحیه همایش «رفسنجان، تدبیر، تلاش، توسعه» آغاز شده […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.