معاون آموزش و پرورش اعلام کرد:


آموزش حضوری اولویت استان کرمان است

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان سلامت دانش آموزان را مهم ترین اولویت آموزش و پرورش در فرآیند یاددهی و یادگیری عنوان کرد و با تاکید بر اینکه در فعالیت مدارس فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی یک اصل مهم است، آموزش حضوری را اولویت استان دانست.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، “عباس ضیاء” در حاشیه بازدید از مدارس شهر کرمان گفت: سلامت جسمی و روانی دانش آموزان مهم ترین اولویت آموزش و پرورش در فرآیند یاددهی و یادگیری است.

وی با تشکر از تلاش تمامی فرهنگیان در راستای پیگیری برنامه های بازگشایی مدارس، از نحوه تشکیل کلاس های درس به صورت گروه بندی و حضور نوبتی دانش آموزان، کیفیت رعایت امور بهداشتی، ضدعفونی و گندزدایی مدارس، استفاده دانش آموزان، معلمان و عوامل اجرایی و آموزشی از وسایل بهداشتی نظیر ماسک، تهیه و تدوین اطلس آموزشی و تشکیل شورای مدرسه، اطلاع رسانی به خانواده ها و نحوه تعامل با اولیا بازدید و توصیه های لازم را به مدیر، معلمان و دانش آموزان ارائه کرد.

ضیاء سلامت دانش آموزان را مهم ترین اولویت آموزش و پرورش در فرآیند یاددهی و یادگیری عنوان کرد و با تاکید بر اینکه در فعالیت مدارس فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی یک اصل مهم است، آموزش حضوری را اولویت استان دانست .

معاون آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به برنامه بازدید سرزده از فعالیت واحدهای آموزشی، وضعیت مدارس را در اجرای برنامه ها مطلوب ارزیابی کرد و گفت: بر اساس بازدیدهای صورت گرفته تاکنون قریب به اتفاق مدارس در رعایت پروتکل های بهداشتی موفق عمل کرده اند و رعایت فاصله گذاری نیز رضایت بخش بوده است.

وی با تاکید بر اینکه مسائل بهداشتی از جانب دانش آموزان، مربیان و متولیان امر به خوبی رعایت می شود و والدین نگرانی در این خصوص نداشته باشند، اظهار کرد: در صورتی که دانش آموزی به هر دلیل کسالت داشت، نیاز نیست در کلاس حضوری شرکت کند و باید تا زمان بهبودی کامل استراحت داشته باشد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=79935
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.