مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان:


تجاری‌سازی ۷ درصد از مدارس استان کرمان در دستور کار است

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان گفت: با موافقت اداره کل راه و شهرسازی و کمیسیون ماده پنج شهرداری، حدود ۷ درصد از فضاهای آموزشی استان به فضای تجاری تبدیل می‌شود.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از مهر، رضا رضایی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان با اشاره وجود بیش از ۵ هزار متر فضای تجاری در مدارس استان بیان کرد: تجاری‌سازی فضاهای آموزشی با درنظرگرفتن ملاحظات آموزشی در راستای خلق درآمد پایدار ضرورتی انکارناپذیر ناپذیر است.

او با بیان اینکه یکی از هدف‌گذاری‌های ما برای مدارس خودکفایی آنان است، گفت: برای این منظور قرار است با موافقت اداره کل راه و شهرسازی و کمیسیون ماده پنج شهرداری، حدود ۷ درصد از فضاهای آموزشی استان به فضای تجاری تبدیل شود.

 رضایی با اشاره به عملیات ساخت ۲۸ فضای تجاری در بلوار جمهوری اسلامی کرمان گفت: این فضاهای تجاری ماهیانه حدود یک‌میلیاردی تومان برای آموزش‌وپرورش درآمد پایدار ایجاد خواهند کرد.

 مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان با بیان اینکه این تصمیم در کل استان اجرا خواهد شد و به مدارس سراسر استان تسری می‌یابد، خاطرنشان کرد: به طور دقیق‌تر در قالب این طرح از فضاهای دارای مرغوبیت مدارس، مکانی به‌عنوان فضای تجاری در نظر گرفته می‌شود که درآمد حاصل از آن برای رفع نیازهای مدارس هزینه خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=111470
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.