اعلام نحوۀ فعالیت مدارس در مناطق نارنجی و زرد کرمان

به گفته رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان حضور کادر اداری مدرسه در محل کار جهت نظارت بر فرایند آموزش‌های غیرحضوری در مناطق زرد و نارنجی ضروری است.

مهران باهری در گفت‌وگو با برنا با اعلام در مورد نحوۀ فعالیت مدارس افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا، آموزش در مدارس سراسر  استان کرمان به صورت  غیرحضوری از طریق آموزش مجازی و توزیع بسته های آموزشی یادگیری محور پیگیری می شود.

وی با بیان این که وضعیت جدید شهرستان‌های استان کرمان در سه دسته زرد، نارنجی و قرمز از ۱۵ آذر ۹۹ اعلام  شده و بر این اساس شهرستان‌های شهربابک، راور و نرماشیر در وضعیت قرمز قرار دارند، خاطر نشان کرد: حضور کادر اداری مدارس این شهرستان ها در مدرسه الزامی نیست اما باید کادر اداری مدرسه وضعیت آموزش غیرحضوری https://www.isna.ir/news/99082215092/دانش آموزان را به صورت تلفنی و مجازی پیگیری کنند‌.

باهری با عنوان این که شهرستان های انار، بافت، بردسیر، بم، جیرفت، رفسنجان، ریگان، زرند، سیرجان، کرمان و کوهبنان در وضعیت هشدار نارنجی قرار دارند، گفت: حضور حداقل ۵۰ درصد کادر اداری مدارس این شهرستان ها در مدرسه جهت پیگیری روند آموزش غیرحضوریhttps://kermaneno.ir/?p=55181 دانش آموزان ضروری است.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان در مورد نحوۀ فعالیت مدارس  مناطق زرد گفت: شهرستان‌های ارزوئیه، رابر، رودبار جنوب، عنبرآباد، فاریاب، فهرج، قلعه‌گنج، کهنوج و منوجان در وضعیت زرد هشدار قرار دارند و کادر اداری مدارس در این شهرستان ها باید در مدرسه حضور داشته باشند.

باهری با بیان این که حضور شخص رئیس و معاونان آموزش و پرورش نواحی، مناطق و شهرستان‌ها در تمام روز ها و ساعات اداری در محل کار ضروری است، بیان کرد: کارکنان ادارات آموزش و پرورش در شهرستان های دارای وضعیت قرمز حضور حداکثر یک سوم کارکنان، در  شهرستان های دارای وضعیت نارنجی حضور ۵۰درصد کارکنان و شهرستان های دارای وضعیت زرد حضور دو سوم کارکنان الزامی است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=59599
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.