بیش از هزار محصل کرمانی در مجلس دانش‌آموزی فعالیت دارند

رئیس سازمان دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: هزار و ۱۵۲ محصل در مجلس و شورای دانش‌آموزی شهرستان‌ها و مناطق این استان مشغول فعالیت هستند.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، محمود رجبی روز چهارشنبه در نشست مشترک اعضای شورای معاونان اداره کل با مدیران و روسای آموزش و پرورش با بیان اینکه در کنار امر آموزش، یادگیری مهارت های اجتماعی نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است، افزود: مجامع پیشتاز، مجلس دانش آموزی و خبرگزاری پانا ظرفیت های بالقوه ای هستند که در صورت توجه و حمایت می توانند به عنوان منابع مشورتی و تصمیم سازی به آموزش و پرورش کمک شایانی داشته باشند.

وی اظهار داشت: خبرنگاران پانا می توانند بازوان توانمند روابط عمومی های آموزش و پرورش در شهرستان ها و مناطق باشند و در چارچوب اجرای بسته های تحولی ایفای نقش کنند.

رئیس سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، اظهار داشت: ۱۷۰ هزار پیشتاز در سه هزار و ۵۰۰ مدرسه تشکیلاتی و بیش از هفت هزار دانش آموز خبرنگار در خبرگزاری پانا جذب و سازماندهی شده اند.

رجبی با اشاره به اینکه بازمهندسی و ایجاد تغییرات محتوایی و تشکیلاتی که مرحله به مرحله در حال اجراست به تعالی سازمان دانش آموزی کمک می کند، خاطرنشان کرد: مجامع چهارگانه اعضا و مربیان در سطح شهرستان ها و مناطق با ۴۰۴ عضو به عنوان یکی از ارکان سازمان دانش آموزی، نقش بی بدیلی در رشد و ارتقای سازمان ایفا می کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=71794
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.