پویش دانش‌آموزی “میلاد سردار” در کرمان آغاز شد

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: پویش دانش‌آموزی “میلاد سردار” در راستای ترویج مکتب شهید سلیمانی در مدارس این استان آغاز شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: پویش دانش‌آموزی “میلاد سردار” در راستای ترویج مکتب شهید سلیمانی در مدارس این استان آغاز شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، رضا رضایی با بیان اینکه سیره رفتاری و روحیه شهادت طلبی شهید «قاسم سلیمانی» باید از سوی جامعه فرهنگیان در کشور تشریح و تبیین شود، اظهار کرد: این شهید بزرگوار نماد ملی مقاومت و الگوی رفتاری تمامی آزادی‌خواهان جهان است.

وی  خاطر نشان کرد: روحیه ایثار، فداکاری و شهادت‌طلبی بزرگترین عامل و ابزار در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب است و سیره شهید والامقام سلیمانی که مملو از این صفات ارزشمند است.

رضایی با بیان اینکه نقش فرهنگیان در معرفی فرهنگ و مکتب شهید سلیمانی بیش از دیگر اقشار جامعه برجسته و حیاتی است، تاکید کرد: فرهنگیان باید به بهترین شکل ممکن نقش خود را در این خصوص ایفا کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، تبیین مکتب شهید سلیمانی برای دانش آموزان و تعمیم آن در ابعاد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، گفتمان سازی مکتب شهید سلیمانی در مدارس و دانش آموزان، واکاوی آموزشی، دینی، انقلابی و علمی چگونگی شکل گیری شخصیت شهید سلیمانی،  مستندسازی و روایت پژوهی مکتب شهید سلیمانی،  ارتقای سواد رسانه ای دانش آموزان و آشنایی دانش آموزان با مکتب سلیمانی را از مهمترین اهداف راه اندازی پویش دانش آموزی “میلاد سردار” دانست.

وی اظهار داشت: دانش آموزان استان کرمان در تمام دوره ها و رشته های تحصیلی می توانند در این پویش شرکت کنند.

رضایی گفت: دانش آموزان می توانند آثار خود را در قالب کلیپ تصویری یک دقیقه ای، فایل صوتی حداکثر سه دقیقه و دل نوشته یک صفحه ای در قالب (word) به پیام رسان سروش به شماره 09103278273تا ۲۸  اسفند ماه  جاری ارسال کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از اهدای جوایز نقدی و لوح سپاس به ۶۵اثر برتر پویش استانی دانش آموزی «میلاد سردار» به مناسبت شصت و پنجمین سالروز تولد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=85259
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.