استاندار کرمان:


تفاوتی در بازگشایی مدارس دولتی، غیردولتی و مهدکودک‌ها نیست؛ همه باز باشند

استاندار کرمان اظهار کرد: همه مدارس غیرانتفاعی، دولتی و مهدکودک‌ها بازگشایی شوند و اگر موردی در یک کلاس یا مدرسه مشاهده کنیم حتما به صورت اقتضایی تصمیم می‌گیریم.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، علی زینی وند ظهر امروز 20 فروردین ماه در ستاد مقابله با کرونای استان کرمان با اشاره به بازگشایی مدارس استان و آمادگی کرمان از این موضوع گفت: آموزش حضوری مهمترین بحث است و اکنون همه این مهم را پذیرفته اند.

وی با تبیین تاثیر تزریق واکسن در شدت ابتلا به کووید 19 تاکید کرد: تدبیری برای واکسیناسیون اندیشیده شود تا افراد زیر 12 سال را نیز بتوانیم واکسینه کنیم.

استاندار کرمان با بیان این مطلب که در دانشگاه ها چالش داریم، عنوان کرد: حدود 50 درصد از دانشجویان از خوابگاه خصوصی استفاده می کردند و در این دو سال خیلی از آنها تغییر کاربری یا اجاره داده شده اند لذا باید در این خصوص تدبیر شود شایان ذکر است که تا این لحظه هیچ استثنایی برای بازگشایی در سطح ملی اعلام نشده است.

زینی وند با اشاره به تجارب کشور و استان در دوران کرونا تصریح کرد: ساختارهای که در این دوران تشکیل شده را نباید تعطیل کنیم و ساختارها باید حفظ شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=87126
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.