فرماندار ریگان عنوان کرد:


تخصیص هشت میلیارد تومان برای سیستم سرمایش و گرمایش مدارس ریگان

فرماندار ریگان از تخصیص هشت میلیارد تومان برای سیستم سرمایش و گرمایش مدارس خبر داد و گفت: تمامی کلاس‌های درس مدارس شهرستان طی ۲ ماه آینده به سیستم سرمایشی و گرمایشی استاندارد مجهز خواهد شد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایرنا، آبیار فرماندار ریگان در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان افزود: آموزش و پرورش یکی از مهمترین نهادهای اجتماعی است و باید کیفیت آموزش در این شهرستان ارتقا پیدا کند.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش شهرستان ریگان باید تلاش کند تا در اول مهرماه هیچ کلاس بدون معلم نماند و دهیاران و شهرداران همکاری لازم را با این نهاد در بازگشایی مدارس داشته باشند.

فرماندار ریگان همچنین خواستار راه اندازی رشته های مرتبط با نیاز این شهرستان در هنرستان‌ها شد.

۱۳ واحد آموزشی در ریگان در دست احداث است

رییس اداره آموزش و پرورش ریگان گفت: جمعیت دانش آموزی در این شهرستان رشد ۵۰ درصدی دارد و ریگان نیاز به ۱۱ ساختمان آموزشی برای تحصیل دانش آموزان دارد.

مراد شریف زاده افزود: ۱۱۸ واحد آموزشی در شهرستان ریگان وجود دارد که ۱۵ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی سال جدید را در آنها آغاز می کنند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۱۳ واحد آموزشی در شهرستان ریگان در حال ساخت است که چهار واحد آموزشی در مهرماه افتتاح می شود.

آموزش و پرورش نیروی انقلابی تربیت کند

امام جمعه ریگان نیز گفت: نگاه آموزش و پرورش یک نگاه تربیتی است و همه ما باید یاوران آموزش و پرورش باشیم.

حجت الاسلام حبیب رضازاده با بیان اینکه معلم در کلاس درس سبک زندگی را به دانش آموزان یاد دهد، افزود: آموزش و پرورش با تلاش شبانه روزی و در مسیر توسعه اسلامی، نیروی انقلابی و قوی و اهل بیتی (ع) تربیت کند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=96918
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.