معاون آموزش و پرورش استان کرمان اعلام کرد


ثبت نام ۸۰ هزار و ۱۰۲ دانش آموز کرمانی در سومین جشنواره علمی-پژوهشی پژوهش سراهای کشور

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ۸۰ هزار و ۱۰۲ دانش آموز کرمانی در سومین جشنواره علمی-پژوهشی پژوهش سراهای کشور ثبت نام کرده اند.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، اصغر پارسا امروز ۲۲ تیرماه با اعلام این خبر گفت: آمار دانش آموزان ثبت نام شده در این جشنواره با وجود محدودیت های مربوط به ویروس کرونا ۶۷.۷ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

وی افزود: از تعداد کل شرکت کنندگان ۶۸۴۶ نفر در گروه زیست فناوری، ۲۴۳۸ نفر در گروه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی، ۲۶۲۷ نفر در گروه رباتیک، ۳۰۵۴ نفر در گروه نانوفناوری، ۱۰۶۹۴ نفر در گروه فناوری های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته، ۱۵۲۵۹ نفر در گروه گیاهان دارویی و طب ایرانی، ۴۸۸۳ نفر در گروه کدنویسی، ۲۲۶۲ نفر در گروه آزمایشگاه علوم تجربی، ۱۶۲۲۱ نفر در گروه ادبیات و علوم انسانی، ۵۱۶۱ نفر در گروه نجوم و ۱۰۶۵۷ نفر در گروه انرژی های نوین ثبت نام شده اند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: طرح ها در ۱۱ گروه مذکور توسط ۱۱ قطب استانی متناظر به صورت غیرحضوری داوری شده که از تعداد کل دانش آموزان ۱۳۱۷ نفر جهت شرکت در جلسه دفاع برخط و حضوری طرح ها در مرحله استانی دعوت شده اند.

پارسا گفت: داوری برخط و حضوری طرح ها در مرحله استانی تا پایان امروز با همکاری ۱۱ قطب استانی مستقر در شهرستان های ناحیه ۲، رفسنجان، سیرجان، بم، جیرفت، شهربابک و رابر در حال برگزاری است، سپس تیم های داوری، طرح های برگزیده متناسب با سهمیه تعیین شده توسط وزارت متبوع به اداره کل اعلام می شود که این طرح های برگزیده برای شرکت در داوری نهایی به قطب های کشوری ارسال می شوند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=91997
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.