دهمین سوگواره دانش آموزی “احلی من العسل” در کرمان برگزار شد

با یاد قاسم ابن الحسن (علیه السلام) و همزمان با سراسر کشور، صبح امروز ۱۳ مردادماه دهمین سوگواره دانش آموزی “احلی من العسل” با حضور نوجوانان عاشورایی در حسینیه ثارالله کرمان برگزار شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در این مراسم خطاب به نوجوانان عاشورایی گفت: از خداوند می خواهم به برکت این عزاداری و توسل ها، بتوانید در مسیر ترویج فرهنگ عاشورا قدم بردارید.

وی افزود: کرمان امروز پایتخت مقاومت جهان اسلام است و جهان شهر مقاومت نیازمند زیرساخت ها و امکانات ویژه ای است، همه شما نوجوانان فهیم و با بصیرت در آینده سکان هدایت مملکت و استان را بر عهده خواهید داشت و برای اعتلای کرمان سرافراز تلاش خواهید کرد.

وی با اشاره به پیشینه تاریخی کرمان گفت: کرمان در طول تاریخ مردان و زنان بزرگی در دامان خود پرورش داده از جمله میرزا رضای کرمانی که در برابر زور و ظلم ناصرالدین شاه ایستاد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص شهید قاسم سلیمانی، افزود: از دیدگاه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) “شهید سلیمانی هم جگر داشت و هم تدبیر و امروز شهید قاسم سلیمانی برای دشمن خطرناک تر از قاسم سلیمانی است”.

وی تصریح کرد: امروز شاهد هستیم افرادی از ۷۵ کشور دنیا برای زیارت مرقد شهید سلیمانی به کرمان می آیند و هر کدام از شما نوجوانان عاشورایی هم می توانید یک قاسم سلیمانی و افتخارآفرین برای سرزمینتان باشید.

گفتنی است: در پایان مراسم به قید قرعه به ۲۸ دانش آموز حاضر در این سوگواره هزینه سفر مشهد مقدس اهدا شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=94956
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.