ظرفیت بزرگان طوایف در واکسینه کردن اهالی رودبارجنوب بکار گرفته می‌شود

فرماندار رودبارجنوب گفت: از ظرفیت بزرگان طوایف و ریش سفیدان در زمینه واکسیناسیون اهالی این شهرستان علیه کرونای استفاده می‌شود.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، علی پرورش روز چهارشنبه در دیدار با قائم مقام معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و سوپروایزر شهرستان رودبارجنوب در امور کرونا افزود: همچنین بن بر این است از ظرفیت دهیاران و بخشداران نیز در راستای تشویق افراد به دریافت واکسن کرونا استفاده می شود تا شاهد مشارکت بیشتر مردم در زمینه واکسیناسیون باشیم.

وی خواستار مشارکت اقشار مختلف مردم رودبارجنوب در زمینه واکسیناسیون علیه کرونا شد و اظهار داشت: امیدواریم با مشارکت حداکثری مردم در واکسیناسیون شاهد کاهش چرخه ویروس در جامعه باشیم.

۷۷ درصد اهالی رودبارجنوب علیه کرونا واکسینه شدند

قائم مقام معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و سوپروایزر رودبارجنوب در امور کرونا نیز در این دیدار به آخرین وضعیت واکسیناسیون در این شهرستان اشاره کرد و از واکسیناسیون ۷۷ درصدی مردم رودبارجنوب علیه کرونا در نوبت اول خبر داد و گفت: در این نوبت ۶۷ هزار و ۳۱۰ نفر واکسن کرونا را دریافت کردند.

رضا محمودی با بیان اینکه ۳۵ هزار و ۱۶۱ نفر نوبت دوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند، افزود: در این نوبت نیز ۴۱ درصد اهالی رودبارجنوب در زمینه تزریق واکسیناسیون مشارکت کرده اند.

وی با بیان اینکه نباید شرایط شیوع کرونا عادی انگاری شود، بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی و مشارکت بیشتر در زمینه واکسیناسیون مردم تاکید کرد.

وی نقش دهیاران، بخشداران، آموزش و پرورش و معلمان را در واکسیناسیون سراسری و رعایت دستورالعمل های بهداشتی مهم برشمرد و مقابله با کرونا را نیازمند مشارکت همگان دانست.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=79670
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.