ممنوعیت ثبت نام حضوری دانشجویان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: دانشگاه‌های استان کرمان مجاز به ثبت‌نام حضوری دانشجویان جدید نیستند و باید ثبت نام دانشجویان نو ورود در تمامی دانشگاه ها به صورت مجازی باشد.

دکتر محمدصادق بصیری درباره نحوه کار دانشگاه‌ها در ایام شیوع ویروس کرونا و در پیک سوم این بیماری در استان کرمان گفت: طبق مصوبه ستاد استانی و ملی مقابله با کرونا دانشگاه‌ها فقط می‌توانند آزمون جامع دوره دکتری ار به شکل حضوری و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار کنند.

وی ادامه داد: دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی می توانند جلسات دفاع خود را با حداقل افراد و با رعایت شیوه نامه بهداشتی و بدون پذیرایی برگزار کنند و بقیه امور دانشگاه‌ها تماما باید به شکل غیرحضوری باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان تاکید کرد: دانشگاه‌های استان کرمان مجاز به ثبت‌نام حضوری دانشجویان جدید الورود نیستند و باید ثبت نام دانشجویان نو ورود در تمامی دانشگاه ها به صورت مجازی باشد و دانشگاه‌هایی که به صورت حضوری ثبت نام دانشجویان را انجام می‌دهند، تخلف کرده‌ و با آنها برخورد خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=58144
1 نظر
  1. سیما می گوید

    من کارمند دانشگاه باهنرم دانشگاه ثبت نام را غیر حضوری انجام میده اما متاسفانه تعداد زیادی حتی از سایر شهرستانهای استان و استانهای دیگر بی توجه پرونده به دست به دانشگاه مراجعه میکنند و با اصرار و خواهش وارد میشوند وبا این سهل انگاری تعداد زیادی از همکاران رو مبتلا کردند ور حالی که همه مراحل غیرحضوری و با صبر و حوصله انجام میشه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.