۱۰۰ مقاله به همایش بین‌المللی باستان‌شناسی هلیل رود جیرفت ارسال شد

 سرپرست دانشگاه جیرفت از ارسال یکصد و هفت مقاله به همایش بین المللی باستان شناسی و تاریخ حوزه فرهنگی هلیل رود در این شهرستان خبر داد.

 سرپرست دانشگاه جیرفت از ارسال یکصد و هفت مقاله به همایش بین المللی باستان شناسی و تاریخ حوزه فرهنگی هلیل رود در این شهرستان خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، حسین شکفته روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: همایش بین‌المللی باستان‌شناسی هلیل رود جیرفت در راستای رسالت فرهنگی و اجتماعی و مأموریت آموزشی دانشگاه جیرفت برنامه ریزی شده که امیدواریم با همکاری دستگاه های اجرایی این حوزه بتوانیم این همایش را در بالاترین سطح برگزار کنیم.

وی ادامه داد: برگزاری این همایش بین المللی توسط دانشگاه جیرفت فرصتی برای معرفی توانمندی های تاریخی، گردشگری، فرهنگی و اقتصادی منطقه جنوب کرمان در سطح کشور و دنیا است.

وی با بیان اینکه حوزه هلیل رود یکی از مناطق خاص باستان شناسی است، افزود: این حوزه فرهنگی دارای ظرفیت های بسیاری بوده که باید با نگاه پژوهشگران و باستان شناسان ظرفیت های آن به دنیا شناسانده شود.

سرپرست دانشگاه جیرفت اظهار داشت: امیدواریم با دعوت از اساتید و پژوهشگران عرصه باستان شناسی کشور و دنیا در این همایش بتوانیم ظرفیت های باستانی و تاریخی حوزه فرهنگی هلیل رود را بهتر شناسایی کنیم.

دبیر علمی همایش بین المللی باستان شناسی و تاریخ حوزه فرهنگی هلیل رود نیز گفت: این همایش از سال گذشته با تصویب در گروه باستان شناسی و تاریخ دانشگاه جیرفت آغاز شد.

رضا صحت منش افزود: این همایش پس از طی مراحل تصویب در دانشگاه و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و کسب مجورز های بین المللی شروع به دریافت مقالات کرد.

وی تصریح کرد: ۱۰۷ مقاله به دبیرخانه همایش رسیده که پس از داوری مقالات ۴۸ مقاله پذیرفته شده است.

وی با بیان این مطلب که این همایش در ۲ روز ۲۳ و ۲۴ بهمن ماه سال جاری در دانشگاه جیرفت برگزار می شود، گفت: ۳۰ مقاله به شکل سخنرانی در این ۲ روز به صورت مجازی و حضوری ارائه می شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=84724
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.