مانور جهادی وصول مطالبات مشترکین بدهکار برق در شمال استان کرمان

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان گفت: مانور سراسری وصول مطالبات برق همزمان با سراسر کشور در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری به مدت دو روز برگزار شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان ، محسن نوروززاده در حاشیه برگزاری این مانور اظهار کرد: ارائه خدمات مطلوب به مردم منوط به پرداخت به موقع قبوض برق توسط مشترکان است و هرگونه تاخیر در این موضوع شرکت برق را با محدودیت در خدمات‌رسانی به مشترکان مواجه می‌کند.

وی با اشاره به دستورالعمل شرکت توانیر مبنی بر وصول بدهی معوق تمام مشترکان در بخش‌های صنایع، کشاورزی، اداری، تجاری و خانگی و عمومی افزود: این مانور در قالب18 گروه عملیاتی با194نفر نیرو در کلیه شهرستان های شمال استان برگزار و در این مانور بدهی بیش ازچهل و شش هزار وهفت صد و بیست و یک مشترک بدهکار پیگیری شد.

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع برق شمال استان کرمان بیشترین میزان بدهی درشمال استان را مربوط به بخش خانگی و عمومی اداری دانست و گفت: اپلیکیشن «برق من» آسان‌ترین و راحت‌ترین راه برای پرداخت غیرحضوری قبوض برق است. وی اظهار کرد: هم‌استانی‌ها می‌توانند با نصب این نرم‌افزار از کافه بازار یا سایت شرکت توزیع برق استان به نشانی www.Nked.co.ir از ده‌ها خدمت دیگر این اپلیکیشن مانند آگاهی از میزان مصرف برق، انتخاب پله مصرف، دریافت خدمات انشعاب و گزارش خاموشی بهره‌مند شوند.
نوروززاده کمک به توسعه و پایداری شبکه‌های برق در استان را از مزایای پرداخت به موقع قبوض برق دانست و افزود: مجموع بدهی مشترکان به شرکت توزیع برق شمال استان در سال۱۴۰۰ مبلغ معادل 78 میلیارد ریال بوده است که تلاش همکاران ما برای وصول این بدهی‌ها به‌صورت حضوری، پیامکی، تلفنی و ارسال اخطاریه ادامه دارد.
وی از مشترکین شمال استان خواست با رعایت الگوی مصرف و مصرف بهینه انرژی شرکت توزیع برق شمال استان را برای گذر از پیک تابستان امسال همراهی کنند تا بدون هیچ‌گونه خاموشی از فصل گرما عبور کنیم.



لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=88529
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.