به ریاست مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری:


کمیسیون سرقت استان با موضوع راهکارهای کاهش سرقت سیم و کابل به میزبانی شرکت توزیع برق شمال کرمان تشکیل شد

کمیسیون سرقت استان با موضوع راهکارهای کاهش سرقت سیم و کابل به میزبانی شرکت توزیع برق شمال کرمان و با حضور نمایندگان قضایی، انتظامی، امنیتی و دستگاه های خدمت رسان تشکیل شد.

به گزارش کرمان نو، در این جلسه اعضا ضمن ارائه گزارش در خصوص وضعیت سرقت به ویژه سرقت سیم و کابل در استان به بررسی و ارائه راهکارهای پیشگیرانه در جهت کاهش سرقت پرداخته و مصوبات جلسه جهت اجرا به دستگاههای ذیربط ابلاغ شد.

در این جلسه مهندس سلیمانی ضمن گرامیداشت هفته دولت با تشکر از کارگروه به جهت پذیرش دعوت شرکت توزیع برق شمال کرمان در برگزاری جلسه و امکان ورود تخصصی تر به موضوع سرقت های تجهیزات برقی بخصوص سیم و کابل مسی و ابراز نگرانی از افزایشی شدن میزان سرقت های تجهیزات شبکه در ۵ ماه ابتدایی سال، ضمن معرفی شرکت مهمترین چالشهای پیش رو را در حوزه پراکندگی مشترکین و شبکه، فرسودگی، حوادث غیرمترقبه، حاشیه نشینی، انشعابات غیر مجاز و سرقت تجهیزات تشریح نمود.

وی با اشاره به آسیب های ناشی از حاشیه نشینی گفت در صورت امکان واگذاری انشعاب غیر دایم به متقاضیان بیش از ۴۲ میلیارد تومان اعتبار برای احداث شبکه نیاز می باشد.

وی با اشاره به بحث استخراج رمز ارزهای غیرمجاز گفت: بیش از ۱۶۰ مرکز و همچنین حدود ۲۶۵۰ دستگاه رمز ارز غیرمجاز تاکنون در شمال استان کشف ؛ضبط و به مراجع قضایی معرفی شده است.
محمد سلیمانی در بخش دوم سخنان خود به اهداف استراتژیک شرکت اشاره کرد وگفت: در راستای تکریم ارباب رجوع و تسهیل خدمات به مشترکین ، بیش از ۹۸در صد خدمات مشترکین این شرکت به صورت غیر حضوری انجام می شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان همچنین از احداث ۷۰۰نیروگاه خورشیدی با توان بیش از ۱۳ مگاوات در حوزه توزیع شمال استان کرمان خبر داد و گفت: از این تعداد ۶۸۲ مشترک غیر اداری ، ۱۴ مشترک اداری و همچنین ۴ مزرعه خورشیدی میباشد
در ادامه این جلسه اعضا ضمن ارائه گزارش در خصوص وضعیت سرقت به ویژه سرقت سیم و کابل در استان به بررسی و ارائه راهکارهای پیشگیرانه در جهت کاهش سرقت پرداخته و مصوبات جلسه جهت اجرا به دستگاههای ذیربط ابلاغ شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=96184
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.