مقررات ثبت‌نام مدارس غيردولتي

با امضای وزیر آموزش و پرورش دستورالعمل ثبت نام مقررات ثبت نام در مدارس غيردولتي ابلاغ شد.

وزیر آموزش و پرورش «دستورالعمل اجرایی ثبت نام دانش آموزان» را در راستای اتخاذ تدابیرلازم به منظور انجام ثبت نام دانش آموزان در فضایی امن و آرام، سیاست کاهش تمرکز و تفویض اختیار و با در نظر گرفتن شرایط خاص مواجهه با ویروس کووید ۱۹( کرونا) به ادارت کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ کرد.

شایان ذکر است؛ در دستورالعمل اجرایی ثبت نام دانش آموزان در راستای تسهیل درامر ثبت نام، دو بخش مجزای مقررات عمومی ثبت نام و مقررات ثبت نام در مدارس غیردولتی، استعدادهای درخشان و شاهد گنجانده شده است که در این بخش به مقررات ثبت نام در مدارس غيردولتي می پردازیم.

ثبت نام در مدارس غيردولتي

ثبت نام دانش آموزان در مدارس غيردولتي  علاوه بر رعايت آيين نامه‌هاي مصوب شوراي عالي آموزش وپرورش با رعايت مقررات ذيل انجام مي گيرد:

در مدارس غيردولتي نصب پوستر نرخ شهريه مصوب ابلاغي به همراه رئوس كليه فعاليت‌ها در محل ثبت نام و در معرض ديد اوليا دانش آموزان و مراجعين الزامي است.

مدارس غيردولتي در زمان ثبت نام صرفا مجاز به اخذ شهريه مصوب ( برنامه هفتگي مصوب شوراي عالي آموزش وپرورش و فوق برنامه درسي) مي‌باشند و دريافت هزينه خدمات از قبيل تغذيه بين روز، لباس متحدالشكل، اياب و ذهاب و هزينه تشكيل كلاس‌هاي تابستاني و فعاليت غيردرسي از اولياي دانش آموزان با هماهنگي و موافقت انجمن اوليا و مربيان مدرسه و كسب موافقت شوراي نظارت بر مدارس و مراكز غيردولتي منطقه/ ناحيه در زمان مقرر امكان پذير خواهد بود.

مديران مدارس غيردولتي موظف‌اند، هنگام ثبت نام با ورود به سامانه مشاركت‌هاي مردمي به آدرس mosharekatha.ir  نسبت به انعقاد قرارداد اخذ شهريه بين ولي دانش آموز و واحد آموزشي در سامانه تعيين شهريه اقدام و يك نسخه از قرارداد تكميل شده را چاپ و پس از مهر و امضا به ولي دانش آموز تحويل دهند.

كليه قراردادها به صورت الكترونيكي و از سامانه مذكور بايد انجام شود و قرارداد دستي فاقد اعتبار است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=49227
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.