مقررات ثبت‌نام مدارس شاهد

با امضای وزیر آموزش و پرورش دستورالعمل ثبت نام مقررات ثبت نام در مدارس شاهد ابلاغ شد.

وزیر آموزش و پرورش «دستورالعمل اجرایی ثبت نام دانش آموزان» را در راستای اتخاذ تدابیرلازم به منظور انجام ثبت نام دانش آموزان در فضایی امن و آرام، سیاست کاهش تمرکز و تفویض اختیار و با در نظر گرفتن شرایط خاص مواجهه با ویروس کووید ۱۹( کرونا) به ادارت کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ کرد.

شایان ذکر است؛ در دستورالعمل اجرایی ثبت نام دانش آموزان در راستای تسهیل درامر ثبت نام، دو بخش مجزای مقررات عمومی ثبت نام ومقررات ثبت نام در مدارس غیردولتی، استعدادهای درخشان و شاهد گنجانده شده است که در این بخش به مقررات ثبت نام در مدارس مدارس شاهد می پردازیم.

ثبت‌نام مدارس مدارس شاهد

تغییرات بخشنامه ثبت نام مدارس شاهد: (سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹)

امتیاز نوه رزمنده هر ماه ۵ امتیاز و حداکثر ۷۰ امتیاز می‌باشد.

اعمال ضریب ۲۰ برای محاسبه امتیاز معادل در بند ج جدول ۱-۶ امتیازات

بند ج از ردیف ۳-۶ امتیاز خیر مدرسه ساز حذف می‌گردد.

فرزندان جانبازان تا ۲۴ درصد از پرداخت ۴۰ درصد کمک سرانه مصوب ستاد اجرایی شاهد استان معاف می‌باشند.

ثبت نام دانش آموزان در پایه دهم منوط به کسب شرایط ورود به شاخه ورشته موردنظر(بدون درنظرگرفتن اولویت دانش آموز برای ثبت نام در فرم شماره ۷ هدایت تحصیلی یا همان الف –ب – ج) به علاوه شرایط علمی ورود به پایه دهم مندرج در جدول۱-۵ و کسب امتیاز لازم طبق جدول۱-۶ امتیازبندی است.

دانش آموزان دوره دوم متوسطه با اولویت ایثارگری (دانش آموزان جانباز و فرزندان جانبازان تا ۲۵ درصد) (ورودی و ادامه تحصیل) چنانچه حداکثر در ۲ درس کمتر از حد نصاب نمره را کسب نمایند، می‌توانند در مدارس شاهد ثبت نام کنند.

دستورالعمل ثبت مدارس شاهد (۱۴۰۰-۱۳۹۹) به صورت کامل جهت بهره مندی همکاران و اولیای در سامانه سجا وسایت اداره کل شاهد بارگذاری و قابل استفاده می‌باشد.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=49238
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.