شهردار کرمان تاکید کرد؛


مناسب‌سازی پیاده‌روهای شهر، حذف زوائد بصری در اولویت است

شهردار کرمان گفت: باید به سمت آرام‌سازی معابر برویم‌ و با حذف زوائد و نازیبایی‌های بصری، به زیبایی شهر کمک کنیم.

محسن تویسرکانی، در جلسه‌ای با حضور معاون خدمات‌شهری شهردار، مدیرعامل و معاون سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، معاونان خدمات‌شهری و مسئولان تنظیف مناطق، بر ضرورت حذف زوائد بصری، تأکید کرد.

وی، ضمن خداقوت به همکاران تنظیف شهرداری، یادآور شد: سعی می‌کنم به تمام گذرهای تنظیف و پاکبانان عزیز سرکشی کرده و مشکلات را از نزدیک، رصد و پیگیری کنم.

شهردار کرمان تأکید کرد: مناسب‌سازی پیاده‌روهای شهر، حذف زوائد و برخورد قانونی با افرادی که به حقوق شهروندی احترام نمی‌گذارند و بیت‌المال را تخریب می‌کنند، باید در اولویت باشد.

معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان نیز در این جلسه، گزارشی از عملکرد واحدهای تنظیف ارائه کرد و گفت: اقدامات مربوط به تنظیف و حمل زباله، به‌‌صورت جدی و روزانه پیگیری می‌شود و سعی می‌کنیم خللی در خدمت‌رسانی به همشهریان ایجاد نشود.

محمود ایرانمنش، خاطرنشان کرد: به واحدهای گشت سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری، مأموریت دادیم با کمک سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، زوائد بصری و تابلوهای غیرمجاز را شناسایی و حذف کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=118585
2 نظرات
  1. mahdi می گوید

    بزرگوار زیاله باید از مبدع تفکیک شود و کلی شغل و درامد برای شهر بوجود میاره تا شهرداری مجبور نشه گردنه گیری کمیسون ماده 100 انحام بده و در تقابل با منافع شهروند قرار بگیره همسو میشه منافع شعرداری با شهروند

  2. mahdi می گوید

    نظرات ذیگران کحاست؟ کرمان تو که حرات گذاشتن نظرات مردم رو نداره چرا نطرات گذاشته؟!!!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.