اختتامیه طرح انرژی به کاشانه و کودکان حافظ انرژی در شمال استان کرمان

اختتامیه طرح به کاشانه و کودکان حافظ انرژی صبح امروز با تقدیراز نفرات برتر و با حضور مدیران اداره کل محیط زیست و آموزش و پرورش و سرپرست امور بانوان استانداری در محل سالن اجتماعات شهید بافنده شرکت توزیع نیروی برق شمال استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان، حمید علیزاده مدیر دفتر مدیریت مصرف با اشاره به اجرای طرح برق امید در کشور هدف از این طرح را تغییر نگرش و باور مصرف‌کنندگان برق خانگی به استفاده صحیح از منابع انرژی و حفظ محیط زیست دانست و گفت: دو طرح انرژی به کاشانه و کودکان حافظ انرزی در راستای طرح برق امید در شمال استان کرمان اجرا شده است.

وی با بیان اینکه در طرح انرژی به کاشانه بانوان خانه‌دار با کاهش مصرف انرزی برق خانوار در رقابت با سایر بانوان ارزیابی می‌شوند اظهار داشت: در این طرح بیش از ۵ هزار مشترک به صورت مستقیم و حدود ۱۰ هزار مشترک به صورت غیرمستقیم از دوره‌های آموزش مدیریت مصرف انرزی برق بهره‌مند شدند.

علیزاده گفت: در این طرح ۱۳۳ مشترک اقدامات مدیریت مصرف را انجام دادند و راهکارهای خود را برای شرکت مشاهیر نیروی جنوب ارسال کردند که پس از داوری توسط کارشناسان شرکت مشاور به ۳۰ نفر از بانوان که بالاترین امتیاز را کسب کرده‌اند جوایزی اهدا خواهد شد.

مدیر دفتر مدیریت مصرف در بخش دوم به طرح کودکان حافظ انرژی اشاره کرد و گفت: در این طرح جامعه هدف دانش آموزان پیش دبستانی و دوره اول و دوم دبیرستان (زیر ۱۳ سال) هستند که در بخش‌های (نقاشی، کاردستی، قصه، شعر، نمایش، روزنامه دیواری) طرح‌های اصلاح الگوی مصرف یا راهکارهای فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف در جامعه را از طریق بستر فضای مجازی برای شرکت مشاهیر نیروی جنوب یا دفتر مدیرتی مصرف ارسال کردند که پس از داوری از مجموع ۶۸۰ اثر ارسالی از ۱۳۵ مدرسه تعداد ۳۰ اثر دارای بیشترین امتیاز بوده که به دانش آموزان صاحب اثر جوایزی اهدا خواهد شد.

علیزاده ، آموزش و ترویج فرهنگ مدیریت مصرف برق در 815خانواده ( 815نفربه صورت مستقیم و 2400نفر به صورت غیرمستقیم) و کاهش بارلحظه ای توسط جامعه هدف به میزان 0.2 مگاوات از اهداف این طرح ها عنوان کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=73163
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.