در دیدار رئیس دانشگاه پیام نور سیرجان با مدیرعامل شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر مطرح شد:


ارتباط صنعت و دانشگاه، عامل توسعه است

رئیس و اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور سیرجان صبح امروز با حضور در شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر، از کارخانه ها و پروژه های در دست احداث این شرکت بازدید و با مدیرعامل و معاونان شرکت دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش کرمان نو به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر؛رئیس دانشگاه پیام نور در دیدار با مدیرعامل شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر بر تحقیق و توسعه در حوزه صنعت تاکید کرد و گفت: ارتباط دانشگاه با حوزه صنعت می‌تواند عامل توسعه باشد و این ارتباط از سوی دانشگاه پیام‌نور باید زودتر از این شکل می‌گرفت. وی خاطرنشان کرد: امروز با بازدید از کارخانه ها و پروژه های شرکت توسعه آهن و فولاد؛ ارتباط با حوزه صنعت را شروع کردیم و این شروع را به فال نیک می‌گیریم تا با توسعه آن، گامی در جهت علمی ساختن فعالیت‌های صنعتی و صنعتی ساختن فعالیت های علمی برداشته باشیم.
محیاپور مدیرعامل شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر سیرجان نیز از برقراری ارتباط دانشگاه و صنعت ابراز خرسندی کرد و گفت: همواره بر تربیت نیروی علمی و توانمند معتقد هستیم و بر این باوریم که ارتباط صنعت و دانشگاه می تواند در پرورش نیروهای علمی و مستعد تاثیر بسزایی داشته باشد.
وی تصریح کرد: این ارتباط می تواند همچنین به رفع نیازهای صنعتی حوزه دانشگاه و تولید قطعات مورد نیاز صنعتی هم کمک کرده و مثمر ثمر واقع شود. امیدواریم بتوانیم دامنه ارتباط صنعت و دانشگاه را در آینده گسترده تر نماییم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=78107
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.