فرمانده انتظامی استان کرمان:


تلاش یگان‌های حفاظت در برخورد با دست‌اندازان به بیت‌المال کمتر دیده می‌شود

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: سلامت و امنیت دو نعمت مجهول هستند که شاید به مصداق همین مسائل، مردم اقدامات امنیتی و انتظامی را خیلی مشاهده نکنند و تلاش های شما یگان های حفاظت در برخورد با مخلان نظم، امنیت و دست اندازان به بیت المال را نبینند.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، سردار”عبدالرضا ناظری” امروز ۲۰ مهرماه در رزمایش پلیس و یگان های حفاظت دستگاه های اجرایی کرمان به مناسبت هفته ناجا اظهار کرد: همکاران ما در انجام ماموریت هایشان با مشارکت مردم کارنامه درخشانی دارند، هرچند شان مردم بزرگ استان کرمان امنیت، نظم و آرامش بالاتر از این است.

وی با اشاره به شعار هفته ناجا در سال جاری با عنوان “پلیس هوشمند، امنیت پایدار” افزود: بدون مشارکت مردم و سازمان ها، تحقق این شعار میسر نیست.

ناظری تصریح کرد: در سال های گذشته پلیس با هوشمندی به برون سپاری ماموریت های قابل واگذاری اقدام کرده که مردم قدردان خدمات هر کدام از این سازمان ها هستند. ضمن اینکه نظارت و هماهنگی عمده فعالیت سازمان ها با مدیریت فرمانداران، بخشداران، دهیاران و ریاست شورای تامین صورت می گیرد.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: سلامت و امنیت دو نعمت مجهول هستند که شاید به مصداق همین مسائل، مردم اقدامات امنیتی و انتظامی را خیلی مشاهده نکنند و تلاش های شما یگان های حفاظت در برخورد با مخلان نظم، امنیت و دست اندازان به بیت المال را نبینند.

وی اظهار کرد: در گذشته این اقدامات عمدتا توسط پلیس انجام می شد و در دهه های اخیر یگان های حفاظت با قدرت در سازمان و نهادها تشکیل و تجهیز شده و این افراد با جانفشانی برای حفظ بیت المال و اموال مردم در این صحنه ها تلاش می کنند.

ناظری با اشاره به اینکه منابع ملی در حوزه میراث فرهنگی، هویت ملی ما هستند، تصریح کرد: با کمک یگان های حفاظت از ظرفیت عظیم نیروی انتظامی در پیشبرد اهداف سازمان ها و پیشگیری و برخورد با سوءاستفاده کنندگان بهره می بریم و همکاران ما حلقه واسط انتظامی با یگان حفاظت سازمان ها هستند و تحت مدیریت پلیس پیشگیری فعالیت دارند و کرمان از استان های موفق در این حوزه است.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی در همه نقاط استان کرمان حضور دارد و برای حفظ و حراست از بیت المال و اموال نظام و اشیاء قیمتی تلاش می کنیم که همه باید از آن حراست بکنیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=78110
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.