مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن گهرزمین سمنگان؛


اقدام مسکن ملی تکلیفی ست که به نحو احسن باید انجام شود

محمد شهسواری مدیرعامل تعاونی مسکن گهرزمین در آیین افتتاحیه پروژه ۸۰ واحد مسکونی کارکنان گهرزمین گفت: امروز تمامی مدیران ارشد شهرستان در آیین افتتاح ۸۰ واحد مسکونی حضور داشته و یکایک این بزرگواران کمر همت را بسته و همراه و همدل شرکت گهرزمین و تعاونی مسکن گهرزمین سمنگان بودند که جای تقدیر و تشکر دارد.

به گزارش کرمان نو به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین محمد شهسواری مدیرعامل تعاونی مسکن گهرزمین در آیین افتتاحیه پروژه ۸۰ واحد مسکونی کارکنان گهرزمین گفت: امروز تمامی مدیران ارشد شهرستان در آیین افتتاح ۸۰ واحد مسکونی حضور داشته و یکایک این بزرگواران کمر همت را بسته و همراه و همدل شرکت گهرزمین و تعاونی مسکن گهرزمین سمنگان بودند. که جای تقدیر و تشکر دارد.
وی در ادامه افزود: شرکت تعاونی مسکن گهرزمین سمنگان با جدیت و تمام توان در مبحث طرح اقدام مسکن ملی ورود کرده و از هیچ کوششی فروگذاری نخواهد کرد.
شهسواری عنوان کرد: ما فرزندان گام دوم انقلاب ایران عزیز را چنان بسازیم که الگویی باشد برای دیگر کشورها و این افتخاریست که نصیب مان شده است و تکلیفی که به نحوه احسن باید به سرانجام برسانیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=84993
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.