موفقیت کارخانه گندله‌سازی گهرزمین گامی موثر در توسعه تولید

بهره‌برداری از کارخانه گندله‌سازی گهرزمین که سال گذشته در راستای توسعه و رونق تولید کشور صورت گرفت باعث رکوردشکنی در فروش گندله صادراتی کشور شد.

بهره‌برداری از کارخانه گندله‌سازی گهرزمین که سال گذشته در راستای توسعه و رونق تولید کشور صورت گرفت باعث رکوردشکنی در فروش گندله صادراتی کشور شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین کارخانه گندله‌سازی گهرزمین در هفدهم بهمن ماه سال گذشته با تلاشِ جمعیِ همکاران این شرکت و پیمانکاران پروژه در راستای توسعه و رونق تولید مورد بهره‌برداری قرار گرفت. این واحد صنعتی در یک سال اخیر توانست با همراهی هیات مدیره شرکت گهرزمین و همچنین تلاش‌های بی‌وقفه همکاران شرکت نظم‌آوران به عنوان پیمانکار بهره‌بردار این کارخانه، گام‌های موثری در جهت تولید و حل مشکلات و موانع موجود بردارد.
مقداد کردستانی مدیر کارخانه گندله سازی گهرزمین با اشاره به اقدامات این کارخانه عنوان کرد: از ابتدای راه اندازی کارخانه گندله سازی تا ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۰ میزان ۳۳۳۸۷۳۴ تن تولید را داشته ایم که با افتتاح این کارخانه ۱۶ درصد به ظرفیت تولیدی گندله کشور افزوده شد و در چند روز اخیر نیز موفق به کسب رکورد فروش گندله صادراتی شدیم.
وی افزود: از جمله دستاوردها می‌توان به تولید بیش از ۱۲ درصد نسبت به برنامه پیش‌بینی شده در یک سال، انجام برخی اصلاحات و اقدامات باقی‌مانده از زمان پروژه، انجام برخی تغییر طرح‌ها در راستای افزایش بهره‌وری و بهینه‌سازی عملکرد تجهیزات و افزایش نرخ کمی تولید و بهبود کیفیت محصولات اشاره کرد.
مدیر کارخانه گندله سازی گهرزمین در ادامه خاطرنشان کرد: تهیه و استخراج اطلاعات فنی تجهیزات شامل شناسنامه، نقشه و مدارک ساخت، دستورالعمل‌های بهره‌برداری، نگهداری و تعمیرات نیز از اقداماتی است که با همت همکاران این واحد به ثمر نشست و ماحصل آن انجام موفقیت‌آمیز ٣٠٩٠ فعالیت تعمیراتی در برنامه تعمیرات سالانه واحد گندله‌سازی می باشد.
گفتنی است؛ از مهمترین اهداف پیش‌روی شرکت در سال آینده، شکوفایی در عرصه تولید گندله خواهد بود و در این راستا اجرایی نمودن فعالیت‌های باقیمانده، تغییر طرح در راستای بهبود کمی و کیفی تولید، تامین قطعات یدکی با همت و همکاری واحدهای مرتبط و تقویت برنامه‌های پایش وضعیت نگهداری تجهیزات از مهمترین برنامه‌های پیش‌بینی شده در سال آینده برای نیل به این مقصود است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=84728
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.