در چهارمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور امام جمعه شهداد انجام شد:


افتتاح ۷ پروژۀ اصلاح و بهینه‌سازی شبکه توزیع روستاهای بخش شهداد با اعتبار بالغ بر ۲۰میلیارد ریال

در چهارمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی ، ۷ پروژه اصلاح و بهینه سازی شبکه توزیع برق روستاهای بخش شهداد با اعتبار بالغ بر ۲۰میلیارد ریال با حضور حجت الاسلام الله وردی امام جمعه ، بخشدار ، شهردار و اعضای شورای شهر و مهندس امان دادی مدیرامورنواحی برق کرمان ، اشرفیان رئیس اداره برق شهداد و جمعی از اهالی شهداد افتتاح و به بهره برداری رسید.

در چهارمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، ۷ پروژه اصلاح و بهینه سازی شبکه توزیع برق روستاهای بخش شهداد با اعتبار بالغ بر ۲۰میلیارد ریال با حضور حجت الاسلام الله وردی امام جمعه، بخشدار، شهردار و اعضای شورای شهر و مهندس امان دادی مدیرامورنواحی برق کرمان، اشرفیان رئیس اداره برق شهداد و جمعی از اهالی شهداد افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش کرمان نو به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان ، داوود امان دادی با بیان اینکه این پروژه ها مربوط به رفع حریم، اصلاح شبکه، تامین روشنایی ورودی روستاها، رفع افت ولتاژ ، تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار و جابه جایی یک دستگاه ترانس میباشد اظهارداشت: برای اجرای این پروژه ها بالغ بر ۲۰میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وی در آیین افتتاح هم زمان این پروژه ها در روستای سالارآباد با تقدیراز بخشدار و امام جمعه شهداد گفت : اصلاح و تقویت شبكه توزیع و تامین روشنایی معابر ورودی روستاها با توجه به توسعه منطقه گردشگری شهداد در اهداف برنامه‌ی استراتژیك پیش‌بینی شده و با تخصیص و تامین منابع انجام خواهد شد».
مدیر امور برق نواحی كرمان افزود: «بالابردن ضریب اطمینان، كاهش خاموشی‌های ناخواسته و دسترسی آسان برای رفع معایب در زمان كوتاه‌تر و بهره‌برداری آسان‌تر از شبكه از اهداف اجرای این پروژه ها است».
امان دادی با بیان این‌كه تامین برق روستاهای بالای ۱۰ خانوار بخش شهداد به اتمام رسیده است، افزود: «تامین روشنایی ورودی هفت روستا در بخش شهداد با حجم شبكه به طول ۱۰۰۰ متر در روستاهای شورآباد، سالارآباد ، همت آباد ، ولی آباد اجرا و به بهره‌برداری رسید و روشنایی ورودی چند روستای دیگر برنامه‌ریزی شده كه درصورت تامین منابع اجرا خواهند شد».
شایان ذكر است در بخش شهداد تعداد هشت هزار و ۵۰۰ مشترك از نعمت برق برخوردار می‌باشند كه از این تعداد شش هزار و ۵۳۰ مشترك با تعرفه‌ی ‌خانگی هستند.

e2983979 8c83 4839 a0a9 26d6204e1751

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=84732
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.