اعتراض محمد جواد محبان سرپرست شرکت سامان بارز به مدیرعامل بارز


هشدار برای برداشت ۴ میلیارد تومانی

سرپرست شرکت بازرگانی سامان بارز در نامه ای خطاب به مدیر عامل گروه صنعتی بارز از خطر برداشت ۴ میلیارد تومانی از حساب بارز به دلیل عدم توانمندی مدیر مالی وقت در خصوص مالیات سال ۹۷ خبر داده است.

کارخانه لاستیک بارز، کارخانه ای نام آشنا برای کرمانی‌ها که سال‌ها در حال فعالیت است. لاستیک بارز در سال های اخیر حواشی زیادی داشته. از بازداشت دو مدیر ارشد تا برکناری سرپرست.

زمستان سال گذشته بود که علی اکبر مشرفی سرپرست و عضو با سابقه کرمانی بارز با حواشی زیاد برکنار شد و بعد از آن نیز ماه گذشته خبر بازداشت او منتشر شد.

یک مدیر فروش و یکی از همکارانش نیز سال گذشته پس از برکناری بازداشت شدند و مدیر بازاریابی آن نیز بعد از گرفتن مرخصی به انگلیس رفت و هرگز برنگشت.

حواشی بارز اما تمامی ندارد. محمد جواد محبان سرپرست شرکت بازرگانی سامان بارز از شرکت‌های زیرمجموعه‌ی بارز که بیش از ۲۰ سال فعالیت دارد، امروز در نامه ای خطاب به فکری مدیر عامل این شرکت پرده از اطلاعات عجیبی برداشته است.

او در این نامه خطاب به فکری مدیرعامل بارز به حضور اعضا سفارشی در هیئت مدیره شرکت سامان بارز اشاره کرده و از خطر برداشت ۴ میلیارد تومان از حساب این شرکت به دلیل عدم توانمندی مدیر مالی وقت در خصوص مالیات و عوارض ارزش افزوده سال ۹۷ خبر داده است.

سکوت مدیران گروه بارز در این خصوص و برخورد نکردن با متخلفان موضوع دیگری است که سرپرست شرکت سامان بارز به آن اشاره کرده است.

کار اما به همین جا ختم نمی شود. محبان ادامه می‌دهد: جریمه مالی رای بدوی دادگاه تعزیرات به مبلغ ۵/۵ میلیارد تومان، جریمه حسابرسی تامین اجتماعی به مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان،‌ جریمه تعزیرات دفتر همدان این شرکت به مبلغ ۵۶ میلیون تومان، کسری ۲۱۱۰ حلقه تاير انبار جاوید و بدهکاری مبلغ چند صد میلیون تومانی به عنوان افتخارات هیات مدیره آمده است.

سرپرست شرکت سامان بارز با اعتراض به کاهش حق و حقوق کارکنان می‌نویسد: در این شرایط از نظر این سرپرستی کاهش هزینه های جاری شرکت با کاهش حق و حقوق همکاران میسر نبوده و به هیچ عنوان مصوبات جلسه‌ی ادعایی رییس هیات مدیره در زمان مرخصی سرپرست شرکت توجیهی جز پوشاندن حقایق و تخلفات و تخریب چهره مدیریتی اینجانب نداشته است.

بارز که بیشترین سرمایه خود را از فعالیت در کرمان دارد کرمانی‌ها را از مدیریت خود کنار گذاشت و رفته رفته با حواشی روبرو شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=70418
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.