رویداد ملی همراه هفت گنج جیرفت تا ۱۵ آذرماه تمدید شد

مدیر توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از تمدید رویداد ملی همراه هفت گنج تا ۱۵ آذرماه سال جاری خبر داد و گفت: ۴۸ تیم تاکنون در این رویداد ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، غلامعلی حقیقت روز سه‌شنبه در حاشیه اجرای برنامه مشاوره‌ کسب و کار به تیم های شرکت کننده در رویداد ملی همراه هفت گنج در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: زمان شروع ثبت نام در این رویداد ۱۸ آبان تا ۲ آذرماه بود که این تاریخ به دلیل استقبال تمدید شد.

وی ادامه داد: علاقمندان برای ثبت‌نام در رویداد همراه هفت گنج و دریافت خدمات از طریق لینک https://b۲n.ir/q۴۸۵۸۲ ایده خود را ثبت و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۰۲۸۳۲۴۵۱۶ تماس برقرار کنند.

وی با بیان اینکه آئین اختتامیه رویداد ملی همراه هفت گنج ۲۴ آذرماه برگزار می شود، اظهار داشت: این رویداد مهم علمی ۱۸ آبان تا ۲۴ آذر ماه با سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد تومانی برای ایده های برتر رویداد برنامه ریزی شده است.

مدیر توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، هدف از برگزاری رویداد ملی همراه هفت گنج را جذب ایده ها، تیم ها و محصولات فناورانه و نوآورانه برشمرد و از برگزاری این برنامه بصورت حضوری خبر داد.

وی محورهای رویداد همراه هفت گنج را شامل بخش های کشاورزی، سلامت و پزشکی، فنی و مهندسی، صنایع دستی و گردشگری دانست و روش های نوین ارتقا فرهنگ سلامت اجتماعی، ژنتیک پزشکی و سلول های بنیادی، توسعه فناوری سامانه های هوشمند حوزه سلامت دیجیتال، تجهیزات و ملزومات تسریع تشخیص درمان، گیمیفیکیشن در سلامت، سلامت تغذیه و امنیت غذایی و فرآورده های نوین دارویی را از جمله محورهای بخش سلامت این رویداد اعلام کرد.

حقیقت، به مزایای پذیرش در رویداد همراه هفت گنج اشاره کرد و گفت: بهره گیری از آموزش و مشاوره تخصصی و کسب و کاری، جذب سرمایه‌گذار، حمایت از تبدیل ایده به محصول و تجاری سازی تا سقف ۵۰ میلیارد تومان از مزایای شرکت در این برنامه است.

مدیر توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از برگزاری سه کارگاه آنلاین برای تیم های شرکت کننده در رویداد ملی همراه هفت گنج خبر داد و گفت: این کارگاه ها آموزشی به صورت آنلاین برگزار شد.

وی به برنامه منتورینگ و مشاوره‌ کسب و کار به تیم های حاضر در رویداد ملی همراه هفت گنج اشاره کرد و افزود: در این برنامه مدرسان مرکز شتاب دهی تگ به صورت حضوری به تیم های شرکت کننده در رویداد ملی همراه هفت گنج آموزش های لازم را ارائه می کنند تا شاهد ارائه تاثیرگذار تیم ها باشیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=80689
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.