زاهدی در جلسه مشترک شورای قضایی و مجمع نمایندگان مطرح کرد


در معادن استان تا دل‌تان بخواهد فساد است

زاهدی نماینده کرمان و راور در نشست مشترک شورای قضایی با مجمع نمایندگان از دادستان و سازمان بازرسی خواست تا به موضوع حقوق‌های نجومی در مس و خودروسازی و خروج حساب‌های مس از استان ورود کند.

به گزارش کرمان‌‌نو، به گفته زاهدی هفته قبل شرکت ملی مس ۱۰ هزار میلیارد تومان از استان خارج کرده است؛ این درحالیست که طبق قانون بایستی پول شرکت‌های که دولتی و خصولتی هستند در استان باشد و این یک ظلم بزرگ به استان است. او در این رابطه افزود:‌ از دادستان و بازرسی می‌خواهم که به این مسائل ورود کنند و بررسی کند که چقدر از سرمایه چنین شرکت‌هایی در استان است و در این زمینه کوتاه نیایند و دادستان به عنوان مدعی‌العموم این افراد را پای میز محاکمه بیاورد.او با بیان اینکه در بحث معادن استان تا دلتان بخواهد فساد هست، گفت:‌مس یا خودروسازی هیچ مسئولیت اجتماعی را انجام نمی‌دهند و حقوق‌‌های بی‌حساب و کتابی به این افراد داده می‌شود و ما از دستگاه قضایی انتظار داریم که در این زمینه پای کار بیایند و با افراد ی که حقوق‌های نجومی می‌گیرند، برخورد کنند.
زاهدی با تاکید بر فساد در اخذ پروژه‌ها گفت:‌بسیاری از پروژ‌ها را این شرکت‌ها به اعوان و انصار خودشان بدون ترک تشریفات می‌دهند، این افراد حتی پشتیبانی برخی سیاسیون را دارند و بدون مزایده با ترک و تشریفات این پروژه‌ها را دریافت می‌کنند. به گفته او این شرکت‌ها حتی اقماری هم نیستند و پسر خاله و پسر عمه برخی از افراد هستند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=98615
2 نظرات
  1. میلا می گوید

    ما مردم اومیدی به اینده خودمون و این کشور نداریم. نخواهیم داشت

  2. حمید می گوید

    سلام فدای سرشما .وجناب پور ابراهیمی وخیلی از دوستان نزدیک شماها که دارید چندین پاداش وحقوق میگیرید .وله امام .رهبری . و انقلاب دارید ظلم میکنید خدا ازتون نگذارد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.