دخالت در انتصابات دولت خلاف دستور رهبری است 


نماینده شهربابک: زینی‌وند استانداری مردمی و دلسوز است

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از دولت و وزیر کشور به دلیل ابقای زینی‌وند در استانداری کرمان گفت: دکتر زینی‌وند جوان، تحصیلکرده، انقلابی و ولایی است و سوابق درخشان و خوبی در کشور دارد و این انتخاب استان کرمان را به لحاظ انجام کارها بسیار جلو می‌برد.

مصطفی رضاحسینی افزود: در مدت بیش از یک سال که زینی‌وند استاندار کرمان است نشان داد استانداری مردمی، دلسوز و وقت گذار است و وابسته به جناح خاصی نیست و به معنای واقعی همانطور که آیت الله العظمی امام خامنه ای فرمودند که اصولگرای اصلاح طلب باشید ایشان بر همان مبنا کار می‌کند.

رضاحسینی ادامه داد: متاسفانه برخی با نقطه نظرات منفی، افراد دیگری برای تصدی پست استانداری کرمان مد نظر داشتند که امیدوارم تبعیت از رهبری و رئیس جمهوری را مد نظر قرار دهند و حداقل اصولگرایان و دوستداران دولت اقای رییسی تبعیت و همراهی کنند و زمزمه هایی که برخی جاها شنیده می شود و توسط عده قلیلی از مخالفان مطرح شده که اگر به فکر استان و مردم هستیم این را مخالفت ها را نداشته باشیم. 

او هم‌چنین شایعه مطرح شده در زمینه دخالت نمایندگان در انتخاب استاندار کرمان را رد کرد.

رضاحسینی گفت: دولت بر اساس تشخیص و معیارهای خودش فرد مورد نظر را برای استانداری معرفی کرده و مقام های استان نیز مورد مشورت قرار داد.

او تاکید کرد: ضمن اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی به نمایندگان فرمودند در امور اجرایی دخالت نکنند بر همین اساس نمایندگان معتقدند افرادی که در نصب و عزل مدیران دخالت می کنند و به دولت فشار می‌آوردند بر خلاف نظر رهبری عمل کرده اند و امیدواریم در استان کرمان شاهد حضور چنین افرادی نباشیم و فشارهایی که برخی به دولت وارد می کنند زیبنده نیست و خلاف دستور مقام معظم رهبری است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=81232
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.