در مراسم اهدای اولین دوره جایزه ملی وجدان محیط زیست، از محمد جهانشاهی تقدیر به عمل آمد

نشان وجدان محیط زیست، اولین و تنها جایزه رسمی غیردولتی در سطح ملی در حوزه محیط زیست است که با قضاوت از نگاه مردم به عملکرد منتج از وجدان پاک و اندیشه‌های سبز انسانی اهداء می‌شود.

به گزارش کرمان نو، این جایزه به کارکنان،کارشناسان، مدیران بخش‌های دولتی و غیر دولتی، عمومی و نظامی و یا صاحبان واحدهای صنعتی ، معدنی‌، خدماتی وکشاورزی و همچنین فعالان و حامیان محیط زیست‌،هنرمندان‌، خبرنگاران و حتی مدیران ارشد نظام که در حوزه کسب و کارخود خدمات ارزنده ای را انجام داده اند و همچنین شرکت ها و بنگاه های خصوصی که در رابطه با حفظ و ارزشگزاری به مقوله محیط زیست فعالیت جدی داشته اند به انتخاب هیات داوران اهدا می گردد.
به گفته دکتر بزرگیان اهداف و محورهای جشنواره را بزرگ نمایی نقش و مشارکت مردم در امر حفاظت در چارچوب اصل پنجاهم قانون اساسی، و سند برنامه ارتقای اعلام کرد.
هیات داوران اولین دوره جشنواره پس از ارزیابی عملکرد زیست محیطی اعلامی از طرف شرکت کنندگان در جشنواره که از ابتدای سال ۱۳۹۹ تا انتهای سال ۱۴۰۰ انجام شده و پس از امتیازدهی و سنجش، میزان اثرگذاری عملکرد بر کیفیت و کمیت محیط زیست در سطح ملی و استانی و شهرستانی و ناحیه ای امتیاز دهی انجام و در این راستا برندگان به پنج سطح ملی، استانی، شهرستانی و نامزد دریافت نشان وجدان محیط زیست و شایسته تقدیر تقسیم و از آنان قدردانی می شود.
وی گفت: علاوه بر اهدای تندیس و لوح تقدیر ، برندگان صنعتی و خدماتی  در سطح ملی ، نصب نشان وجدان محیط زیست بر محصولات و خدمات را از دیگر دست آوردهای این رویداد قلمداد کرد.
بزرگیان دبیر جشنواره در خصوص تعداد برندگان گفت: در این دوره بیش از ۸۵۰ نفر از اشخاص حقیقی و حقوقی با دبیرخانه ارتباط گرفته یا معرفی شدند که در مجموع برندگان از ۱۳ استان از گروه های شهدا و جانبازان محیط زیست و منابع طبیعی، تشکل های مردم نهاد، خبرنگار، هنرمندان فیلم و عکس، کارکنان دولت  و نیز واحد های صنعتی و خدماتی و کشاورزی روز گذشته و طی مراسمی در اتاق بازرگانی ایران نشان و لوح جشنواره را دریافت کردند.
ایت مراسم با حضور مسئولین ارشد و نمایندگان مجلس و مدعوین ویژه عصر سه شنبه ۳۱خرداد در سالن همایش های اتاق بازرگانی ایران و با مشارکت انجمن محیط زیست شایان و بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان تهران و اتاق بازرگانی ایران ، برگزار می شود.
محمد جهانشاهی از چهره های فعال محیط زیست و اکوتوریسم در بخش کارکنان دولت در جمع نامزدهای دریافت” نشان ملی وجدان محیط زیست” مورد تقدیر هیات داوران قرار گرفت.


لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=90338
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.