رشد ۲ برابری اعتبارات محیط زیست کرمان نسبت به سال گذشته

رئیس اداره برنامه و بودجه اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان کرمان از رشد ۲ برابری ابلاغ نهایی اعتبارات دارایی و سرمایه‌ای این اداره کل طی سال جاری خبر داد و گفت: این اعتبار که از محل استانی و سه درصد نفت و گاز تامین می‌شود با افزایش ۱۰۰ درصدی نسبت به بودجه سال گذشته مواجه است.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، مسعود رئیسی با اشاره به بررسی و پیگیری در شورای برنامه ریزی کرمان به منظور جذب اعتبار برای اداره کل حفاظت محیط زیست این استان افزود: نماینده ها یک ردیف اعتباری دارند که برای اولین بار با پیگیری های مستمر توانستیم اعتبارات این اداره کل را به اندازه سه برابر سال گذشته و هفت برابر سه سال های اخیر افزایش دهیم.

وی تاکید کرد: استاندار و نمایندگان کرمان در مجلس شورای اسلامی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی به افزایش اعتبارات اداره کل حفاظت محیط زیست این استان توجه ویژه داشتند.

وی با بیان اینکه بی توجهی به کمبود سرانه اعتباری در سال های گذشته مشکلاتی را برای اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمان پیش آورده است گفت: سال های گذشته در سرانه عملیات های حفاظتی با مشکلاتی مانند تامین هزینه سوخت خودروها، تامین لباس ها و تجهیزات مواجه بودیم.

رئیس اداره برنامه و بودجه اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمان گفت: این اداره کل در اعتبارات ملی گشایش و از نظر سرانه ها افزایش چشم گیری داشته است.

وی با اشاره به اینکه هرچند اداره کل حفاظت محیط زیست هنوز در بخش جذب اعتبارات به ایده آل نرسیده است خاطرنشان کرد: اما همین توجه و دغدغه مسئولان در قبال این اداره کل موجب دلگرمی و امید است.

رئیسی گفت: رسانه ها نقش مهمی در رفع مشکلات محیط زیست دارند و با مطالبه گری رسانه ها توجه ها به این سمت و سوی رفت.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=76421
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.