وزش باد نسبتا شدید در جنوب شرق کرمان

رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز وزش بادنسبتا شدید به همراه گردوخاک در شرق و جنوب شرق استان پیش بینی می‌شود.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، حمیده حبیبی با اشاره به این که هم اکنون آسمان استان صاف تا کمی ابری است گفت: امروز وزش باد نسبتأ شدید به همراه گردوخاک پدیده غالب استان است.

او افزود:شدت وزش باد در شرق و جنوب شرق استان درشهرستان‌های ریگان، فهرج، بم، نرماشیر، جیرفت، رودبار و شهر زهکلوت بیشتر است.

حبیبی با اعلام اینکه کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی و افزایش غلظت در این مناطق دور از انتظار نیست بیان کرد:رانندگانی که قصد تردد از مسیر‌های کرمان به سیستان و بلوچستان را دارند از شرایط جاده‌ها باخبر باشند.

او گفت: از فردا از شدت وزش باد کاسته می‌شود و جوی نسبتا آرام همراه با افزایش ابر در استان پیش بینی می‌شود.

حبیبی افزود: شهرستان منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۲۸ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین منطقه استان بوده است وصبح امروز لاله زار با دمای ۷درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقطه استان به ثبت رسیده است.

رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۲ درجه سانتیگراد زیر صفر اعلام کرد و گفت: امروز کرمان در گرم‌ترین ساعات به ۱۸ درجه سانتیگراد می‌رسد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=81056
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.