جانشین انتظامی شهرستان اعلام کرد


تشدید اقدامات پلیس در پیشگیری از سرقت خرما در بم

جانشین فرمانده انتظامی بم گفت :با نزدیک شدن به فصل برداشت خرما اقدامات پیشگیرانه پلیس در این حوزه تشدید خواهد شد و باغداران نیز در این حوزه با پلیس همکاری می‌کنند.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، سرهنگ “داریوش تاج آبادی” پنجم مردادماه در جلسه شورای پیشگیری از سرقت شهرستان بم اظهار کرد: با اعلام گزارش‌های متعدد سرقت خرما از باغات این شهرستان در سال های گذشته این موضوع به صورت ویژه در دستور کار همکاران بنده قرار گرفته و در این خصوص تدابیر و اقدامات پیشگیرانه با همکاری باغداران تا پایان فصل برداشت خرما اعمال خواهد شد.

وی افزود: با همکاری باغداران، گماردن نگهبان دائم در تمامی نخلستان ها و صدور کارت شناسایی برای آنان و همچنین راه اندازی گشت های محسوس و نامحسوس پلیس و استفاده از گشت های رضویون بسیجیان با مشارکت سپاه از جمله اقداماتی است که در راستای پیشگیری از سرقت خرما در سطح ششهرستانبم اجرایی می شود.

تاج آبادی در ادامه گفت: بازرسی و کنترل مراکز خرید و فروش خرما در سطح شهر؛ با تاکید بر ایمن‌سازی این اماکن و نصب دوربین های مداربسته و کنترل مجرمان سابقه دار نیز در دستور کار پلیس قرار دارد.

جانشین انتظامی شهرستان بم در پایان ضمن تاکید بر توجه باغداران به هشدارهای پلیس بیان کرد: پلیس با اشرافیت اطلاعاتی کامل و با پشتیبانی دستگاه قضایی قاطعانه با سارقان برخورد خواهد کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=92896
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.