خسارت ۴۲۰ میلیارد ریالی زلزله اخیر زرند به بخش کشاورزی| نیروگاه های برق آسیبی ندیده است

رییس جهادکشاورزی شهرستان زرند گفت: ‌بر اثر زلزله ۲۴ مهرماه جاری در شهرستان، به حوزه های مختلف بخش کشاورزی ۴۲۰ میلیارد ریال خسارت وارد شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، “محمدی” امروز ۲۷ مهرماه با اعلام این خبر اظهار کرد: زلزله ۲۴ مهرماه جاری در شهرستان، به حوزه های مختلف بخش کشاورزی ۴۲۰ میلیارد ریال خسارت وارد کرد.

وی افزود: این خسارات به ۲۵ حلقه موتور پمپ کشاورزی با برآورد خسارت ۳۰۰ میلیارد ریال، هشت رشته قنات با برآورد خسارت  ۱۰ میلیارد ریال، بازسازی و مقاوم سازی ۷۰ واحد کوچک دام روستایی با برآورد  ۱۰۰ میلیارد ریال و ۴۰۰۰ متر حصار باغات با برآورد ۱۰ میلیارد ریال وارد شده است.

همچنین مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق کرمان در گزارشی با اشاره به زلزله ۲۴ مهرماه جاری که در شهرستان های کرمان، زرند و راور احساس شد، اعلام کرد: زلزله خسارتی به نیروگاه‌های کرمان وارد نکرده و تمامی تأسیسات، تجهیزات و ساختمان‌های نیروگاه‌های شهید سلیمانی و زرند در صحت کامل هستند.

“کاوه کریمی” افزود: این زمین لرزه هیچگونه آسیبی به نیروگاه‌های بخاری زرند و سیکل‌ترکیبی شهید سلیمانی وارد نکرده و در روند انجام فعالیت‌های جاری این واحدها نیز خللی رخ نداده است.

وی تصریح کرد: این دو نیروگاه بر اساس استانداردها و ضوابط مطلوب طراحی و احداث شده‌اند و در برابر  زلزله‌های محتمل در منطقه ایمن هستند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=78479
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.