پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان


نم نم باران به جنوب کرمان می‌رسد

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز در نیمه شرقی استان وزش باد شدید به همراه گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، مریم سلاجقه با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان صاف تاکمی ابریست گفت: وزش باد شدید و گردوخاک در نیمه شرقی استان که باعث کاهش دید افقی، کیفیت هوا می‌شود بیشتر در شهر‌های فهرج، ریگان و بم است ، بدیهی است مسافران قبل از تردد به این شهر‌ها از وضعیت جوی مطلع شوند.

او افزود: رگبار‌های پراکنده باران که باعث جاری شدن روان آب‌ها آبگرفتگی به صورت نقطه‌ای و همراه با رعد و برق و بارش تگرگ در ارتفاعات مرکزی، جنوب و جنوب غربی استان تا روز شنبه پیش‌بینی می‌شود.

سلاجقه با اشاره به اینکه روز جمعه بیشترین بارندگی را در این مناطق داریم با توجه به تعطیلات در پیش و رو مردم از تردد در ارتفاعات و حاشیه رودخانه‌ها خود داری کنند.

سلاجقه گفت: منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۵ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین منطقه استان کرمان بود لاله زار با دمای یک درجه سانتیگراد زیر صفر خنک‌ترین نقطه استان کرمان به ثبت رسیده است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۰ درجه سانتیگراد اعلام کرد و افزود: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۳ درجه سانتیگراد می‌رسد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=103348
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.