بر اثر گرفتار شدن یک دستگاه خودرو در سیلاب


۳ نفر در سیل جیرفت مفقود شدند

به گزارش «کرمان نو» از جیرفت بر اثر گرفتار شده یک دستگاه پراید در سیلاب شب گذشته در این شهرستان، سه نفر از سرنشینان این خودرو مفقود شدند.

فرماندار جیرفت در ارتباط با مفقود شدن سه نفر این شهرستان گفت: به علت بارش‌های شب گذشته در محور جیرفت – اسماعیلیه و مسدود شدن یک پل، یک دستگاه خودرو گرفتار سیلاب شد.

احمد بلندنظر فرماندار جیرفت گفت: یک نفر از سرنشینان این خودرو که در سیل گرفتار شده بودند توانست خود را نجات دهد و ۳ نفر دیگر در سیلاب مفقود شدند. او تصریح کرد: از نخستین ساعات بروز حادثه تیم‌های امدادی هلال احمر و نیروهای محلی دستگاه‌های عضو ستاد حوادث در محل حادثه حاضر شده‌اند و کار جست‌و‌جوی مفقودان را آغاز کردند. فرماندار جیرفت ادامه داد: از شب گذشته تیم‌های امدادی در حال جست‌وجو هستند اما تا‌کنون هیچ اثری از مفقودان سیل جیرفت پیدا نکرده‌اند.

احمد بلند نظر گفت: نیروهای اداره کل راهداری و‌حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان هم از شب گذشته پس از دریافت مشکل در محل حادثه حاضر و عملیات ترمیم و بازگشایی مسیر جایگزین را آغاز کرده‌اند.

او با تاکید بر رعایت عبور و مرور در محورهای دارای رودخانه از مردم، روستائیان و عشایر خواست، در چنین شرایط جوی از تردد غیر ضروری در محورهای سیلابی جدا خودداری کنند.

فرماندار جیرفت از افزایش تیم‌های امدادی و آماده باش دستگاه‌های عضو ستاد حوادث خبر داد و افزود: تا پیدا شدن مفقودان حادثه سیل در جیرفت، تیم‌ها و دستگاه‌های عضو ستاد حوادث در منطقه حضور خواهند داشت.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=102663
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.