سازمان سنجش آموزش کشور؛


اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزگاری ۱۴۰۳ اعلام شد

اسامی چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار سال ۱۴۰۳ وزارت آموزش‌وپرورش برای حضور داوطلب در فرایند ارزیابی تکمیلی و گزینش؛ شامل بررسی مدارک و مستندات خوداظهاری ثبت‌نام، معاینات پزشکی، بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش و سنجش و ارزیابی تکمیلی اعلام شد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایرنا، سازمان سنجش آموزش کشور با انتشار اطلاعیه‌ای خطاب به داوطلبان شرکت‌کننده در آزمون استخدامی وزارت آموزش‌وپرورش ویژه رشته‌های شغلی آموزگاری سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸، اعلام کرد: کارنامه اعلام نتایج اولیه متقاضیان رشته‌های شغلی مربوط به وزارت مذکور در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار گرفته است.

 بر اساس این خبر، متقاضیان پس از دریافت نتیجه این آزمون، درصورتی‌که بر اساس نتیجه مندرج در کارنامه آزمون، جزو معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت برای شرکت در مرحله ارزیابی تکمیلی و گزینش (بررسی اسناد و مدارک خوداظهاری، معاینات اولیه پزشکی، بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش و در نهایت فرایند سنجش و ارزیابی تکمیلی) وزارت آموزش‌وپرورش باشند، موظف هستند برای اقدامات بعدی، سه روز پس از اعلام نتایج اولیه از سوی سازمان سنجش آموزش کشور (از روز چهارشنبه به تاریخ ۱۴۰۳/۲/۵) به بعد، با مراجعه به درگاه my.medu.ir بخش جذب و استخدام (کارا) نسبت به اعلام آمادگی جهت حضور در فرایند مذکور و تکمیل اطلاعات نمون‌برگ‌های مورد درخواست، با رعایت مفاد دفترچه آزمون و این اطلاعیه اقدام کنند.

 بر اساس این اطلاعیه فرایند ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش، طبق زمان‌بندی اعلام شده در سامانه جذب و استخدام (کارا) انجام می‌شود.

 هر یک از داوطلبان معرفی شده چندبرابر ظرفیت موظف‌اند طبق مفاد این اطلاعیه و همچنین اطلاع‌رسانی از طریق سامانه جذب و استخدام (کارا) و اداره کل آموزش‌وپرورش استان معرفی شده (به شرح آدرس درگاه اطلاع‌رسانی مندرج در ذیل این اطلاعیه)، در مراحل ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش اقدام کنند.

 سازمان سنجش در این اطلاعیه تأکید کرد: داوطلب باید سه روز پس از اعلام نتایج توسط سازمان سنجش آموزش کشور، از روز چهارشنبه به تاریخ ۱۴۰۳/۲/۵ حداکثر به مدت چهار روز با مراجعه به درگاه my.medu.ir بخش جذب و استخدام (کارا) نسبت به تکمیل نمون‌برگ‌ها و بارگذاری کلیه اسناد و مدارک موردنیاز در سامانه اقدام نماید. برای ورود به سامانه از طریق درگاه دولت داشتن شماره‌تلفن همراه با مالکیت شخص داوطلب الزامی است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=117432
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.