در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بم مطرح شد


فرماندار بم: باید دبیرستان‌های فنی را در رشته‌های موردنیاز خودروسازی جهت داد

فرماندار بم گفت: با توجه به اینکه بم بعنوان قطب خودروسازی در حال فعالیت است، باید دبیرستان‌های فنی را در رشته‌های موردنیاز این حوزه جهت داد تا بتوانیم از نیروهای متخصص شهرستان بکار بگیریم.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایسنا، برزنگ امروز ۲۶ فروردین ماه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بم با تاکید بر تجلیل باشکوه از مقام معلم، اظهار کرد: بزرگداشت هفته معلم اهمیت زیادی دارد و این بزرگداشت برای نسل‌های آینده نیز باید فرهنگ‌سازی شود.

وی افزود: معلمان اولین قلم را به دست فرزندان ما می‌دهند و تا پرورش آنها در سطوح ملی و بین المللی و کسب عناوین مختلف در المپیادها همراه آنان هستند لذا تجلیل از معلمان باید باشکوه انجام شود.

فرماندار بم با تاکید بر اینکه ویژگی‌های یک معلم خوب در هفته بزرگداشت مقام معلم نهادینه شود، افزود: بحث مهم در آموزش و پرورش، تربیت است که از دل آن آموزش بیرون می‌آید و این مهم توسط معلمان محقق می‌شود.

وی افزود: اگر هر کشوری پیشرفت داشته به واسطه معلمان بوده و باید این جایگاه در جامعه ارتقاء پیدا کند.

برزنگ در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: با توجه به اینکه بم بعنوان قطب خودروسازی در حال فعالیت است، باید دبیرستان‌های فنی را در رشته‌های موردنیاز این حوزه جهت داد تا بتوانیم از نیروهای متخصص شهرستان بکار بگیریم.

وی ادامه داد: هنرستان‌ها توسط شرکت‌های خودروسازی مجهز می شوند.‌ ضمن اینکه به زودی قطعه‌سازی‌ها در منطقه ویژه فعال می‌شوند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=103167
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.