طی دو سال اخیر صورت گرفت؛


مستندسازی بیش از ۵۰۰ ملک آموزش‌وپرورش استان کرمان

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان در دیدار با سرپرست شهرداری کرمان از مستندسازی بیش از ۵۰۰ ملک از املاک آموزش‌وپرورش در دو سال اخیر خبر داد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایسنا،رضا رضایی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان در دیدار با سرپرست شهرداری کرمان همکاری شهرداری و آموزش‌وپرورش را لازمه توسعه فرهنگ شهروندی دانست و گفت: باتوجه‌به حساسیت نقش مؤثر آموزش‌وپرورش در فرهنگ‌سازی و تربیت شهروند مطلوب، تعامل و همکاری شهرداری با این نهاد مهم و زیر ساختی ضرورتی انکارناپذیر است.

او با تأکید بر اینکه هر فعالیت مثبتی در آموزش‌وپرورش به‌صورت مستقیم در توسعه و پیشرفت کشور نقش‌آفرین است، بیان کرد: تجاری‌سازی فضاهای آموزشی با درنظرگرفتن ملاحظات آموزشی در راستای خلق درآمد پایدار یکی از رویکردهای مهم آموزش‌وپرورش در دولت سیزدهم است.

رضایی با اشاره به ساخت ۲۸ واحد تجاری در بلوار جمهوری اسلامی شهر کرمان و درآمدزایی ماهیانه حدود یک میلیارد تومان برای آموزش‌وپرورش در ادامه بر همکاری شهرداری جهت تجاری‌سازی زمین آموزش‌وپرورش در خیابان گلبازخان تأکید کرد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان از تعامل و همکاری اثربخش شهرداری کرمان با آموزش‌وپرورش بر اساس تفاهم‌نامه‌های همکاری تقدیر کرد و گفت: آموزش‌وپرورش استان در زمینه‌های مختلف آماده همکاری مشترک با شهرداری است.

رضایی از مستندسازی بیش از ۵۰۰ ملک از املاک آموزش‌وپرورش در دو سال اخیر خبر داد و در ادامه خواستار همکاری شهرداری جهت مستندسازی سایر املاک نیز شد.

او  با اشاره به کمبود فضای آموزشی در شهر کرمان و سرانه پایین فضای آموزشی این شهر نسبت به سایر مناطق استان و کشور خواستار واگذاری زمین به آموزش‌وپرورش جهت مدرسه‌سازی در مناطق مختلف شهر کرمان به‌ویژه بلوار جمهوری و شهرک الغدیر شد.

رضایی از بهره‌برداری از پنج فضای آموزشی ۱۲ کلاسه تا ابتدای سال تحصیلی آینده در شهر کرمان خبر داد و افزود: باتوجه‌به اینکه شعار ما مدرسه قوی لازمه ایران قوی است شهرداری نیز در راستای توانمندسازی مدارس با آموزش‌وپرورش همکاری کند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=114122
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.