آغاز ثبت نام دانش آموزان متوسطه از نیمه اول تیر ماه

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان اعلام کرد: همه دانش آموزان از نیمه اول تیرماه تا حداکثر پایان شهریور ماه ثبت نام می‌شوند.

سید محمد حبیب اللهی گفت: به منظور برنامه ریزی، سازماندهی، نظارت و ارزشیابی امور مربوط به ثبت نام دانش آموزان همه ساله قبل از شروع فرآیند ثبت نام، در اداره کل و شهرستان‌ها و مناطق، ستاد ثبت نام تشکیل می‌شود و تصمیم گیری‌های لازم در این خصوص انجام می‌شود.

او با اشاره به برخی از ضوابط و مقررات ثبت نام در دوره متوسطه، افزود: ثبت نام دانش آموزان ورودی پایه دهم با حضور پدر، مادر یا ولی قانونی دانش آموز و در پایه‌های یازدهم و دوازدهم و همچنین انتخاب رشته و واحد درسی با حضور خود دانش آموز انجام می‌شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان عنوان کرد: همه دانش آموزان از نیمه اول تیرماه تا حداکثر پایان شهریور ماه ثبت نام می‌شوند.

حبیب اللهی گفت: دانش آموزان مدارس بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد متقاضی ورود به پایه‌های یازدهم یا دوازدهم مدارس روزانه با رعایت ضوابط و مقررات مربوط می‌توانند در مدارس روزانه ثبت نام کنند یا ادامه تحصیل دهند.

او با بیان این که پذیرش دانش آموز در مدارس استعداد‌های درخشان، تابع ضوابط و مقررات خاص خود است، ادامه داد: ثبت نام دانش آموزان با نیاز‌های ویژه که با وجود محدودیت و مشکلات جسمی یا حسی از هوش بهنجار برخورد دارند و با استفاده از خدمات خاص آموزشی و توانبخشی می‌توانند در مدارس عادی به تحصیل بپردازند (دانش آموز مشمول آموزش به روش تلفیقی)، با ارائه معرفی نامه از اداره آموزش و پرورش استثنایی صورت می‌گیرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=51140
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.