اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در ارزیابی شاخص های عمومی و اختصاصی رتبه اول کشوری را کسب کرد

بنا به اعلام وزارت آموزش و پرورش، اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در تحقق اهداف مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی سال ۹۹ رتبه اول را در بین ادارات کل آموزش و پرورش استان های کشور کسب کرد.

به گزارش کرمان نو به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان در متن لوح تقدیر سرپرست وزارت آموزش و پرورش از مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان آمده است:
جناب آقای اسکندری نسب مدیر کل محترم آموزش و پرورش استان کرمان
بررسی نتایج عملکرد سالیانه دستگاههای اجرایی در قالب جشنواره شهید رجایی راهبردی است که نتیجه آن افزایش کیفیت و اثربخشی نقش مدیران و کارکنان و بهبود تجربه تدریجی و مستمر اقدامات همه سطوح سازمانی است.
با عنایت به نتایج ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۹ و به استناد مفاد بند ۳ بخشنامه شماره ۲۷۰۱ تاریخ ۱۴۰۰/۱/۲۳ سازمان اداری و استخدامی کشور؛ اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان به عنوان اداره کل برگزیده در مجموع امتیازات عمومی و اختصاصی در بین ادارات کل استانی شناخته شده است.
بدین وسیله به پاس تلاش های خالصانه و نقش موثر جنابعالی در تحقق این موفقیت صمیمانه تشکر و قدردانی خود را ابراز می نمایم؛ امید است همواره در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و فرهنگیان و دانش آموزان عزیز موفق و موید باشید.

گفتنی است: در حاشیه نشست مجازی شورای معاونین وزارت آموزش و پرورش با مدیران کل آموزش و پرورش سراسر کشور از احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اهدای لوح سپاس و تندیس جشنواره شهید رجایی تقدیر شد.
شایان ذکر است: علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش با ارسال لوح سپاس از قوام رضا میر حسینی معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی، حمید رضا میر موسی رییس اداره ارزیابی عملکرد و نرگس فرود نیا کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش استان کرمان نیز تجلیل کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=80568
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.