معاون آموزش ابتدایی آموزش پرورش استان خبر داد


اهدای ۲۰ تلفن همراه هوشمند به دانش آموزان ابتدایی نیازمند کرمان

معاون آموزش ابتدایی آموزش پرورش استان کرمان از اهدای ۲۰ دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند توسط یکی از خیران به دانش آموزان ابتدایی نیازمند استان کرمان خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، عباس ضیا با اعلام این خبر افزود: ۲۰ دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند توسط خیر نیک اندیش به ارزش ۸۴ میلیون تومان بین دانش آموزان نیازمند استان در دوره ابتدایی اهدا شد.

وی با بیان این که هیچ نوع آموزشی جای آموزش حضوری را نمی گیرد، گفت: با شیوع بیماری کرونا مجبور به شروع و تداوم آموزش مجازی شدیم، هر چند از اول آذر ۱۴۰۰ مدارس ابتدایی و متوسطه اول کار خود را به صورت حضوری آغاز کرده اند اما با توجه به گروه بندی دانش آموزان همچنان نیاز به گوشی همراه هوشمند یا تبلت احساس می شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از  اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: دانش آموزانی در استان به زیرساخت آموزش مجازی دسترسی ندارند اما اینک به همت خیران می توان به تامین ابزار آموزش مجازی برای دانش آموزان نیازمند امیدوار بود.

بر پایه این گزارش، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان به همراه مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرمان و خیر نیک اندیش ضمن بازدید از دبستان های سید حسین حسینی و بقیت الله ناحیه ۲ کرمان، تعدادی از گوشی های همراه هوشمند را به دانش آموزان نیازمند اهدا کردند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=80511
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.