مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور


ثبت‌نام‌ آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش تا ۱۹ اسفند ماه تمدید شد

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید نام‌نویسی آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ تا روز جمعه ۱۹ اسفند ماه خبر داد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایرنا، علیرضا کریمیان روز سه‌شنبه از نام‌نویسی بیش از ۳۵۰ هزار داوطلب در آزمون آموزش و پرورش خبر داد و گفت: نام‌نویسی در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ از روز چهارشنبه ۱۰ اسفند ماه آغاز شد و تا امروز سه‌شنبه ۱۶ اسفند ماه ادامه داشت و با توجه به اعلام وزارت آموزش و پرورش، فرصت نام‌نویسی تا روز جمعه ۱۹ اسفند ماه تمدید شد.

مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور تأکید کرد: داوطلبان ابتدا اطلاعیه اصلاحات دفترچه راهنمای نام‌نویسی را که در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده به‌ طور کامل مطالعه کرده و با دقت و توجه کافی در درج مشخصات و تمامی اطلاعات لازم دیگر اقدام به نام‌نویسی کنند.

وی افزود: با توجه به اصلاحات انجام شده در دفترچه نام‌نویسی امکان ویرایش اطلاعات برای آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به نام‌نویسی اقدام کرده‌اند، فراهم شده و متقاضیان در صورت تمایل می‌توانند نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.
مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: کارت شرکت در این آزمون از روز سه‌شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود و آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در روز جمعه مورخ ۸ اردیبهشت سال ۱۴۰۲ در تهران و با توجه به آمار شرکت‌کنندگان حسب مورد در مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=102242
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.