مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:


ستاد ملی کرونا در حال تصمیم‌گیری برای واکسیناسیون دانش‌آموزان زیر ۱۲ سال است

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به واکسیناسیون حداکثری معلمان و دانش‌آموزان استان، گفت: از معلمان و فرهنگیان می خواهیم برای تزریق نوبت سوم واکسن اقدام کنند و ستاد ملی کرونا نیز در حال تصمیم گیری در خصوص واکسیناسیون دانش آموزان زیر ۱۲ سال هم هست.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا،  احمد اسکندری نسب در نشست شورای معاونان آموزش و پرورش استان، با اشاره به بازگشایی مدارس با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و با نظر شورای مدرسه در سراسر استان، گفت: هم اکنون مدارس هیچ جای دنیا به واسطه مقابله با شیوع کرونا تعطیل نیست؛ هرچند مدارس دنیا ملزم به رعایت شیوه نامه های بهداشتی هستند.

وی با اشاره به اهمیت آموزش حضوری در تسهیل فرآیند یاددهی – یادگیری اظهار کرد: از اولیای خانه و مدرسه انتظار داریم زمینه حضور دانش آموزان را در مدارس با همکاری و تعامل فراهم کنند.

اسکندری نسب با اشاره به جلوه های ویژه معلمی در دوران کرونا گفت: معلمان بیشترین ساعات کار مفید را دارند و در دوران کرونا با گوشی و تبلت شخصی به دانش آموزان درس زندگی دادند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان خاطرنشان کرد: در دوران کرونا، معلمان با وجود مشکلات فراوان، وظیفه تعلیم و تربیت خود را به خوبی انجام دادند تا امر آموزش استمرار داشته باشد و من قدردان این فداکاری ها هستم.

اسکندری نسب با اشاره به واکسیناسیون حداکثری معلمان و دانش‌آموزان استان، گفت: از معلمان و فرهنگیان می خواهیم برای تزریق نوبت سوم واکسن اقدام کنند و ستاد ملی کرونا نیز در حال تصمیم گیری در خصوص واکسیناسیون دانش آموزان زیر ۱۲ سال هم هست.

وی با بیان این که صاحبنظران حوزه علوم اجتماعی، آموزش و پرورش را مهم ترین کانون تربیت نیروی انسانی می دانند، اظهار کرد: گرچه ابزار و امکانات در تسریع پیشرفت جوامع نقش دارند، اما قطعا نیروی انسانی مهمترین عامل پیشرفت یک جامعه است که در نظام اسلامی این موضوع در قالب تربیت افراد در تراز انقلاب  دنبال می شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، اسکندری نسب با تبریک فرا رسیدن هفته سواد آموزی گفت: نهضت سواد آموزی جریــانی متعالی و برگرفته از ارزش های انقلاب اسلامی است که سنگ بنای پیشرفت و توسعه پایدار در جوامع محسوب می شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=82120
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.