تغییر فاز طلا، سکه و ارز به کانال نزولی

بازار طلا و سکه امروز کاهش قیمت را تجربه کردند، بازار ارز هم شاهد افت قیمت‌ها بود.

هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۴۲۴,۳۰۰ (چهارصد و بیست و چهار هزار و سیصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش ۰.۳۲ درصدی داشته است.

هر گرم طلا ۲۴ عیار هم امروز با کاهش ۰.۳۱ درصدی، از ۵۶۷,۶۰۰ (پانصد و شصت و هفت هزار و ششصد) تومان به ۵۶۵,۸۰۰ (پانصد و شصت و پنج هزار و هشتصد) تومان رسید.

در بازار امروز هر مثقال طلا نسبت به روز قبل ، با ۵۰۰۰ تومان کاهش، ۱,۸۴۱,۰۰۰ (یک میلیون و هشتصد و چهل و یک هزار) تومان نرخ‌گذاری شد.

امروز دلار خلاف رشد قبلی با افت قیمت روبه‌رو بوده است، دلار که روز قبل تا ۱۲,۳۵۱ (دوازده هزار و سیصد و پنجاه و یک) تومان رسیده بود، امروز، چهارشنبه با کاهش ۰.۷۸ درصدی به ۱۲,۲۵۵ (دوازده هزار و دویست و پنجاه و پنج) تومان رسید.

یورو، امروز به ۱۳,۴۵۶ (سیزده هزار و چهارصد و پنجاه و شش) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۶۶ درصدی داشته است.

امروز سکه بهار آزادی مانند روز قبل با کاهش قیمت روبه‌رو شد، سکه بهار آزادی که روز قبل تا ۴,۲۱۹,۰۰۰ (چهار میلیون و دویست و نوزده هزار) تومان رسیده بود، امروز با کاهش ۰.۴۷ درصدی به ۴,۱۹۹,۰۰۰ (چهار میلیون و یکصد و نود و نه هزار) تومان رسید.

نیم سکه امروز هم با کاهش ۰.۳۶ درصدی، از ۲,۲۲۸,۰۰۰ (دو میلیون و دویست و بیست و هشت هزار) تومان به ۲,۲۲۰,۰۰۰ (دو میلیون و دویست و بیست هزار) تومان رسید.

در بازار امروز ربع سکه نسبت به روز قبل، با ۵۰۰۰ تومان کاهش، ۱,۴۲۴,۰۰۰ (یک میلیون و چهارصد و بیست و چهار هزار) تومان نرخ‌گذاری شد.

همچنین هر سکه گرمی با افزایش ۰.۲۳ درصدی نسبت به روز قبل ، ۸۶۹,۰۰۰ (هشتصد و شصت و نه هزار) تومان معامله شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=37934
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.