مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان:


روابط عمومی ها به دنبال ارتباطات قیمتی و ارزشمند باشند

مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان گفت: روابط عمومی‌ها بیش از آنکه به هر قیمت در صدد تبلیغات باشند، به دنبال ارتباطات قیمتی و ارزشمند باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید محمد واعظی نژاد مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان صبح امروز در گردهمایی کارشناسان روابط عمومی ادارت کل نوسازی مدارس کشور با خیر مقدم به روابط عمومی ها گفت: کارشناسان روابط عمومی  چشم بینا و زبان گویای ادارات نوسازی هستند و عملکرد مجموعه همکاران در واحد‌های مختلف ادارات نوسازی را برای آحاد مردم جامعه اطلاع رسانی و تبییین می‌کنند تا خدمات نظام و دولت هر چه بهتر و بیشتر به سمع و نظر مردم برسد و از مجوعه اقدامات این سازمان مطلع شوند.

او با اشاره به اهمیت کار روابط عمومی‌ها گفت: به نظر من محتوای کار کارشناسان روابط عمومی را می‌شود در پنج حوزه مهم مطرح کرد و این حوزه‌ها محتوای فکری علمی، محتوای مدیریتی تصمیم گیری، محتوای نوشتاری_شنیداری_دیداری، محتوای فرهنگی _ ارتباطی و محتوای اخلاقی _معنوی می‌باشد و مهم است روابط عمومی‌ها در این حوزه‌ها تقویت  و به روزسانی شوند.

واعظی نژاد تصریح کرد:در  این گردهمایی و دوره آموزشی، تلاش می شود روابط عمومی ها  علم و عمل و رویکرد‌های علمی و کاربردی را در برنامه‌های خود بگنجاند، عبور از مفهوم تبلیغاتچی بودن روابط عمومی‌ها و رفتن به سوی ارتباطی بودن آن‌ها است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان افزود: تبلیغات در جای خود مناسب است، حرکت به سمت ارتباطی شدن روابط عمومی‌ها به جای تبلیغاتی بودن آن‌ها باشد و این حرکت بایستی وضعیتی ایجاد کند که روابط عمومی‌ها بیش از آنکه در صدد تبلیغات به هر قیمت باشند، در صدد ارتباطات قیمتی و ارزشمند باشند.

واعظی نژاد عنوان کرد: ارتباطات یک قیمت و ارزش واقعی دارد که اگر محقق شود و به دست آید، بالاترین ارزش واقعی یک سازمان که انعکاس عملکرد سازمان نوسازی کشور در حوزه زیرساخت‌های دستگاه بزرگ تعلیم و تربیت می‌باشد، را تشکیل می‌دهد.

او در ادامه اعلام کرد: کارشناسان روابط عمومی ادارات کل نوسازی مدارس سراسر کشور به مدت دو روز در کرمان حضور دارند که علاوه برشرکت در دوره آموزشی عکاسی خبری، موبایلی وخبرنویسی از مدارس با معماری ایرانی اسلامی وجاذبه‌های تاریخی که بحث معماری آن‌ها مورد تاکید است، بازدید می کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=38208
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.