ماجرای دود غلیظ در آسمان کرمان چه بود؟

مدیرعامل سازمان آتش نشانی استان کرمان با اشاره به اینکه دود سیاه منتشر شده در سطح شهر ناشی از توسوزی تعداد بسیار زیاد حلقه‌های لاستیک فرسوده بوده است، از مهار این آتش سوزی خبر داد.

به گفته رضامیرزایی ساعت ۶ و دو دقیقه صبح امروز در پی اولین تماس برقرارشده با سامانه ۱۲۵ و گزارش آتش سوزی در یکی از شهرک‌های صنعتی، نیرو ها‌ی آتش نشانی بدون فوت وقت به محل اعزام شدند.

او با اشاره به اینکه به علت شدت این آتش سوزی، تعداد ۵ خودروی آتش نشانی با ۲۵ نفر آتشنشان، برای اطفای حریق به محل اعزام شدند، افزود: این آتش سوزی در یک انبار جمع آوری ضایعات که می‌توان به هزاران حلقه لاستیک اشاره کرد که افراد با هدف جداکردن سیم‌های لاستیک ها آن‌ها را جمع آوری کرده بودند، صورت گرفته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، او می‌گوید پس از رسیدن ماشین‌های آتش نشانی به محل و وجود شدت آتش، برای خاموشی کامل لاستیک‌های آتش گرفته، ۱۰ بار دیگر، این ماشین‌ها آبگیری مجدد انجام دادند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی استان کرمان افزود: این امر در زمین وسیعی رخ داده است که برای مهار آتش، آتش نشانان با انجام عملیات از چهار طرف و متمرکز شدن بر یک قسمت، از گسترش این آتش جلوگیری و در نهایت توانستند آتش را خاموش کردند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=63760
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.